قطر شگفتی ساز جام جهانی خواهد بود


سرویس خبر شماره: 1854186
28 نوامبر 1401 ساعت 08:10
1.3K |

0نقطه نظر

ژاوی به مطبوعات گفت:
قطر علاوه بر اینکه می تواند از شرایط میزبانی خود استفاده کند، می تواند یک شگفتی واقعی در این مسابقات نیز باشد.
من به دوران بازی و مربیگری ام در السد افتخار می کنم.
با نگاهی به گذشته، می بینم که رفتن به دوحه برای من و خانواده ام خوب بود. “

ژاوی همچنین در مورد رشد فوتبال در قطر و احیای فرهنگ فوتبال در خاورمیانه اظهار داشت:
“فوتبال در قطر پیشرفت های زیادی داشته است. پروژه جام جهانی نه تنها در زیرساخت ها، بلکه در جزئیات داخل زمین نیز پیشرفت هایی را به همراه داشته است. امروز قطر یک تیم ملی دارد که می تواند در معتبرترین صحنه فوتبال در جهان رقابت کند. آنها توانایی رقابت دارند و حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی فعلی بارسلونا پس از بازنشستگی از نیوکمپ به قطر سفر کرد تا پایان دوران فوتبالی خود را در خاورمیانه و کشور قطر سپری کند. ژاوی در سال 2015 به مدت 4 سال برای باشگاه السد قطر بازی کرد و پس از آن دوران مربیگری خود را با همین تیم آغاز کرد.
دوران مربیگری ژاوی در السد بسیار چشمگیر بود به طوری که در طول دو سال نیمکت نشینی اش در این تیم توانست دو بار قهرمان لیگ ستارگان قطر شود.

حالا سرمربی کاتالان ها که با کشور میزبان جام جهانی و همچنین تیم ملی فوتبال آن کشور آشنایی دارد، از شانس خوب قطر در این مسابقات صحبت کرده و مدعی شده است که کشور میزبان توانایی پدیده شدن در این مسابقات را خواهد داشت. این جام

قطر به عنوان میزبان روز یکشنبه مقابل اکوادور افتتاحیه جام جهانی را آغاز می کند و دیگر تیم های این گروه هلند و سنگال هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی آبی اناری مدعی شده تیم ملی قطر در این رقابت ها شانس خوبی برای خودنمایی دارد و می تواند در جام جهانی به پدیده تبدیل شود.

قطر شگفتی ساز جام جهانی خواهد بود