قلم قرمز گل محمدی روی 3 خبرسازش را در پرسپولیس خرید/آخرین فرصت برای بازیکن گرانقیمت!

گل محمدی در اولین فصل حضورش در جمع قرمزها که به نیم فصل قهرمانی 98-99 برمی گردد، می خواست به محض ورود به پرسپولیس آنتونی استوکس و اواگونا را به خدمت بگیرد.

تنها فرصت نجات گل محمدی از دست رفت

یحیی گل محمدی پس از خداحافظی کالدرون از پرسپولیس به نیمکت محبوبش بازگشت. در این سال‌ها اگرچه توانست دو بار سرخ‌ها را قهرمان لیگ برتر ایران کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، اما همچنان مورد انتقادات فراوانی قرار دارد، خرید چند بازیکن داخلی و البته کل خارجی آن. خریدها .

با این حال نگاهی به لیست خرید یحیی گل محمدی نشان می دهد که سرمربی سرخ ها تقریبا در همه انتخاب های خود برای قرمزها اشتباه کرده است. اشتباهاتی که علاوه بر ضربه مالی به باشگاه باعث از بین رفتن آبروی آن در بین هواداران پرسپولیس شد.

جذب همزمان دو بازیکن تاجیکستانی در ابتدای فصل گذشته اتفاقی غیرمنتظره بود که سرمربی پرسپولیس به شدت از این تصمیم دفاع کرد و گفت: این بازیکنان آینده درخشانی در فوتبال آسیا خواهند داشت اما در نهایت پس از چند نمایش ناامیدکننده. . ، منوچهر صفروف از جمع سرخ پوشان جدا شد، ها رفت و حنانوف به عضویت نیمکت این تیم درآمد. مدافع تاجیکستانی اگرچه در این فصل عملکرد بهتری داشت، اما فصل گذشته در چندین اشتباه ظاهر شد و یکی از این اشتباهات به قیمت جام حذفی تمام شد.

اما وسوسه خرید بازیکنان خارجی یحیی را بر آن داشت تا یکی از عجیب ترین تصمیمات دوران مربیگری اش را در پرسپولیس بگیرد.

ماجرای اوساگونا با همین نیم فصل وحشتناک در بین بازیکنان پرسپولیس به پایان رسید. بازیکنی که تنها خاطره اش از قرمزها پنالتی فضایی اش در دربی جام حذفی است.

لوکادیا که گفته می شود با اصرار مدیران پرسپولیس به این تیم جذب شده است، اگرچه آمار گلزنی خوبی برای پرسپولیس به ثبت رسانده است، اما پس از اتفاقی که در ایران رخ داد، ترجیح داد چمدان هایش را ببندد و تهران را ترک کند. در مورد دو مهاجم بعدی قرمزها جز مصدومیت های مکرر و البته دور نگه داشتن قرمزها از لیگ در مهمترین بازی فصل، چیزی نمی توان گفت.

خرید دو بازیکن از تاجیکستان به انتخاب های عجیب و غریب یحیی پایان نداد و سرمربی پرسپولیس این بار برای رفع مشکل خط حمله اش به سراغ تامیروف ازبکستانی رفت که ضربات او همه جا به جز دروازه حریف رفت. او در نهایت برای گلزنی در بازی با ذوب آهن سرخ ها را با شادی کامل ترک کرد تا به پیکان برود. خریدی عجیب که همچنان سوژه طنز هواداران پرسپولیس است.

وسوسه دوباره یحیی برای خریدهای عجیب

گل محمدی اما پس از جذب این دو بازیکن در فصل بعد، به بازیکنان بومی روی آورد و با خریدهای خوب توانست سرخ ها را دوباره قهرمان لیگ کند و البته به فینال آسیا برسد.

قلم قرمز یحیی روی نام 3 خرید خارجی (اوساگونا-تمیروف و صفروف) و نارضایتی هواداران از عملکرد دیاباته و پریرا و البته فرار لوکادیا و استوکس از پیامدهای انتخاب گل محمدی برای پرسپولیس است. سرمربی پرسپولیس در آینده فرصت جبران این اشتباهات را خواهد داشت؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این دو مهاجم که اولی پس از پرداخت 150 هزار دلار با قراردادی عجیب و مشکوک فرار کردند و در نهایت پس از ادعای واهی محمدحسن انصاری، فرد موفق شد قرمزها را به فیفا و 80 هزار دلار اضافی را به جیب محکوم کند.

اما یحیی گل محمدی پر از خریدهای خارجی و سازش برای پرسپولیس امسال راهی لوکادیا شد. بازیکنی که البته جایگزین گزینه اصلی یحیی یعنی کاسیانو شد.

دیاباته که حضورش در لیست بازی های این فصل را می توان خبری غیرعادی برای هواداران پرسپولیس دانست و پریرا که بیشترین تاثیر خود را در آخرین بازی لیگ به نفع رقیب سرخ ها گذاشت. در واقع، مهاجم برزیلی ممکن است تنها یک یا دو فرصت دیگر در ادامه فصل داشته باشد تا اینکه قرمزها را متقاعد کند که او را برای فصل آینده حفظ کنند. هرچند این بازیکن یک سال و نیم با قرمزها قرارداد دارد.

قلم قرمز گل محمدی روی 3 خبرسازش را در پرسپولیس خرید/آخرین فرصت برای بازیکن گرانقیمت!