قنبری: خیبر هنوز شانس صعود دارد

بازیکن خیبر می گوید 21 امتیاز باقی مانده و هنوز شانس صعود دارد.


سرویس خبر شماره: 1822255 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 16:41 |
38 امتیاز خبر|

0نظرات

شاید همه آنها هفت بازی را باختند و ما بردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خیبر خرم آباد مقابل ملوان به تساوی رسید. مهرداد قنبری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و هر دو تیم خوب بودند. بدشانس بودیم و پنالتی نگرفتیم و آنها خطای آفساید داشتند. البته عمدی نیست، سهوی است، اما به هر حال ما باختیم و این در نتیجه تاثیر می گذارد. بازیکن مبارزه می کند و همه با یک سوت اشتباه نابود می شوند. البته ما موقعیت های زیادی داشتیم اما خلاصه بازی طوری است که گویی حریف موقعیت های زیادی داشته است.
وی با اشاره به اینکه هنوز شانس صعود دارند، ادامه داد: هنوز نمی دانیم 7 بازی و 21 امتیاز باقی مانده چیست. به نظر من هنوز چیزی قطعی نشده است. تا آخرین لحظه می جنگیم تا به نتیجه لازم برای شهر خوب خرم آباد و لرستانی ها برسیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. شاید ما در این 7 بازی پیروز شدیم و تیم های رقیبمان. نتیجه نگرفت
بازیکن خیبر درباره هزینه این تیم و انتظارات بالای این تیم به دلیل حضور بازیکنان لیگ برتری گفت: تیم ما آنقدرها هم گران نیست و همه تیم ها قراردادهای معقولی بسته اند اما تیم خوب و بازیکنان باکیفیت و یک مربی خوب.” اگر قرارداد سایر تیم ها را ببینید همه چیز خوب است. تیمی که می خواهد صعود کند پول می دهد، اما فوتبال همین است و شانس در خطر است.
وی که همیشه به عنوان مدافع بازی کرده و در این فصل در خط مقدم بازی می کند، گفت: دفاع و حمله خوبی داریم و اگر گل بخوریم انشالله همه مقصرند و اینها را می بریم. 7 بازی. و صعود کنیم.» امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که تیم ما صعود کند.
قنبری در پایان درباره دیدار هفته آینده با شهرداری همدان افزود: انشاالله سه امتیاز را می گیریم. تمام بازی های باقی مانده برای ما حساس است و فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی