قهرمانی در یورو 2020 لحظه خاصی در زندگی ما بود


سرویس خبر شماره: 2048017
22 ژوئن 1403 در 8:46 ب.ظ.
907 امتیاز خبر

2نقطه نظر

ژورگنیو:

جورجینیو، هافبک باتجربه ایتالیایی درباره پیروزی تاریخی آتزوری در یورو 2020، تمایل آنها برای تکرار این افتخار در تورنمنت آتی آلمان و تغییرات تیم در سال های اخیر صحبت کرد.

قهرمانی در یورو 2020 لحظه خاصی در زندگی ما بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آتزوری ها وارد آلمان شده اند تا آخرین آمادگی خود را برای یورو 2024 با بازی افتتاحیه خود مقابل آلبانی در 15 ژوئن آغاز کنند. آنها سپس در 20 ژوئن به مصاف اسپانیا خواهند رفت و مرحله گروهی را در 24 ژوئن برابر کرواسی به پایان خواهند رساند.

نگرانی هایی در مورد کیفیت و تجربه تیم ایتالیایی پیش از یورو وجود دارد، اما هنوز امید زیادی در بین هواداران وجود دارد که موفقیت آتزوری در ومبلی در سال 2021 را به یاد خواهند آورد.

1956143

جورجینیو در صحبت با یوفا از طریق TMV، ابتدا از جورجینیو پرسیده شد که آیا نگران نبود رهبر خوبی برای تیم در یورو است یا خیر.

“نه. راستش هرگز به ذهن من خطور نکرده است. من هنوز به کاری که انجام می دهم اعتقاد دارم. ارزش خودم را می دانم. به یک فرصت نیاز داشتم. برای به دست آوردن آن سخت تلاش کردم. فکر می کنم اگر سخت کار کنید و گروه و تیم را در اولویت قرار دهید. من فکر می کنم که این طرز فکر درست برای همه ما می تواند اتفاق بیفتد.

او از پیروزی تاریخی آتزوری ها مقابل انگلیس در فینال یورو 2020 صحبت کرد.

“همه ما به آن فکر می کنیم. من فکر می کنم این یک زمان خاص در زندگی ما بود که با گروه بزرگی از مردم گذراندیم. بنابراین این یک چیز بسیار ویژه در زندگی همه ما است.

وقتی در این نوع تورنمنت ها بازی می کنید همیشه فشار خاصی وجود دارد. ما با آرامش به این تورنمنت نزدیک می شویم، می دانیم که باید چه کار کنیم و با ما چه کرده است. “من فکر می کنم این مهمترین چیز است.”

جورجینیو درباره حضور ایتالیا در گروه B گفت: “بله، این یک گروه سخت با تیم های بزرگ است. این گروهی است که ما را سرگرم خواهد کرد، اما ما تیم خوبی هستیم. فکر می کنم این یک تجربه لذت بخش برای طرفداران فوتبال خواهد بود.”

جورجینیو درباره تفاوت های این تیم آتزوری با تیم قهرمان یورو 2020 اظهار نظر کرد.

“بچه ها می خواهند هر روز رشد کنند، یاد بگیرند و پیشرفت کنند. همه در دسترس هستند. من فکر می کنم این بسیار مهم است. ما این کار را خیلی خوب انجام می دهیم. بنابراین شباهت هایی وجود دارد. فلسفه بازی نیز مشابه است.

ما همیشه سعی می‌کنیم بازی‌مان را تحمیل کنیم، توپ را حفظ کنیم چون مربی آن را می‌خواهد، اما این به لطف ویژگی‌های بازیکنانی است که داریم. این به ما بستگی دارد که آنچه مربی می‌خواهد را در زمین اجرا کنیم و این دقیقاً همان کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم.»

جورجینیو همچنین به تفاوت هافبک بین تیم یورو 2020 و این تیم اشاره کرد.

ما سعی خواهیم کرد سبک بازی خود را تحمیل کنیم، اما بدیهی است که به دلیل ویژگی‌های موجود، شرایط کمی متفاوت خواهد بود.

مهم اینه که همه کنار هم بمونیم و نهایت تلاشمونو بکنیم که بعدا پشیمون نشویم. اگر تمام تلاشمان را بکنیم، افتخار خواهیم کرد.»

او درباره لیگ برتر انگلیس و تاثیر کیفیت بازی در آن کشور گفت: “این یک تجربه عالی است، یک لیگ عالی و فکر می‌کنم باعث شد که من رشد زیادی داشته باشم، من هر روز به یادگیری ادامه می‌دهم زیرا در آنجا متفاوت و عالی است. سعی می‌کنم از هر لحظه بهترین استفاده را ببرم.”

در نهایت جورجینیو از جانلوکا اسکاماکا مهاجم ایتالیایی حمایت کرد و گفت: “من فکر می کنم ما می توانیم به او اعتماد کنیم، او می تواند کمک زیادی به ما کند. او کیفیت دارد و پتانسیل کمک به ما را دارد. ما مانند بقیه از او انتظار زیادی داریم.” خود را به تیم، زیرا در نهایت آنچه مهم است گروه و تیم است.”

مجله اخبار فوتبال خارجی