قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه نشان می دهد که سرمربی بعدی شانس موفقیت را خواهد داشت – لیورپول اف سی

در ظاهر، یورگن کلوپ که هشتمین جام خود را در هشت سال و نیم حضور در لیورپول به ارمغان می‌آورد، نمی‌توانست این تصور را که فقط یک احمق جانشین او می‌شود، منصرف کند.

این بازیکن آلمانی در پایان این فصل به سمت جدایی احساسی از آنفیلد می رود و به نظر می رسد تا آن زمان از هر بازی استفاده کند تا ثابت کند که دنبال کردن او کار سختی خواهد بود.

هرگز به اندازه روز یکشنبه صادق نبود، زمانی که او یک تیم متکی به قرمزها را که متکی به یک تیم نوجوان بود، برای پیروزی غیرمحتمل مقابل چلسی در فینال جام کارابائو هدایت کرد.

با این حال، در حالی که هواداران به دلیل اینکه این به طور بالقوه یکی از آخرین روزهای عالی دوران مدیریت قابل توجه کلوپ بود بخشیده می شدند، هیچ چیز تلخ و شیرینی در مورد پیروزی در ومبلی وجود نداشت.

هیچ احساسی وجود نداشت که این آخرین هجوم یک دوران باشکوه باشد، یا اینکه این روزها با پایان یافتن کمپین کنونی ناپدید خواهند شد.

و این به این دلیل است که کلوپ قبلاً اطمینان داده است که میراث او در آنفیلد بسیار بیشتر از اصلاحات متعددی است که در طول سلطنت او در “دیوار قهرمانان” انجام شده است.

تنها تابستان گذشته، این بازیکن 56 ساله بر بازسازی هافبک نظارت کرد که نه تنها کیفیت واقعی را افزایش داد، بلکه باعث شد میانگین سنی تیم به طور کلی پایین بیاید – عاملی حیاتی در مورد آینده.

اما تأثیر سرمربی بسیار عمیق‌تر از اولین تیمی است که او پشت سر گذاشته است، همانطور که مشاهده کانر بردلی، بابی کلارک، جیمز مک کانل، جیدن دانز و جارل کوانسا در زمین ومبلی نشان می‌دهد.

در مورد بردلی و کوانسا، ما قبلاً به اندازه کافی دیده بودیم که بدانیم آنها گزینه های بلندمدت برای مسئول بعدی خواهند بود، در حالی که این احساس که دانز، مک کانل و کلارک شانس واقعی برای پیوستن به آنها دارند تنها در روز یکشنبه افزایش یافت. .

و ما نباید فراموش کنیم که کلوپ اولین بازی خود را برای دو کاپیتان بالقوه آینده در ترنت الکساندر-آرنولد و کورتیس جونز انجام داد، یا اینکه امید زیادی وجود دارد که تری نیونی (16) و آمارا نالو (17) بتوانند در مرحله بعدی قرار بگیرند.

کانر بردلی، رایان گراونبرچ و جیمز مک کانل از لیورپول با جام کارابائو در رختکن پس از فینال جام کارابائو بین چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی در 25 فوریه 2024 در لندن، انگلستان.  (عکس از اندرو پاول/لیورپول اف سی از طریق گتی ایماژ)

به همین دلیل، ادعاها مبنی بر اینکه مردی که جانشین کلوپ می شود دیوید مویس از لیورپول خواهد بود یا اونای امری نمی دانند که او وضعیت بسیار سالم تری نسبت به سر الکس فرگوسن یا آرسن ونگر را ترک می کند.

فرهنگ برنده‌ای که دو افسانه‌ای به ترتیب در منچستریونایتد و آرسنال آغشته کردند، ادامه پیدا نکرد، زیرا آنها در نهایت تیم‌هایی را که قادر به انجام این کار نبودند، به ارث گذاشتند.

با این حال، جانشین کلوپ نه تنها گروهی از برندگان را به ارث خواهد برد، بلکه ترکیبی عالی از تجربه و پتانسیل را نیز به ارث خواهد برد که با مدیریت هوشمندانه، هر شانسی برای ادامه موفقیت خواهد داشت.

کلوپ پیش از قهرمانی دیگر در جام اتحادیه گفت: آینده این باشگاه فوتبال روشن است. “در طول سالها ما این کار را به درستی انجام دادیم.

لندن، انگلیس - یکشنبه، 25 فوریه 2024: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از بازی فینال جام لیگ فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی جشن می گیرد.  (عکس از پیتر پاول/تبلیغات)

آنها 100 درصد خوب خواهند بود. وگرنه ترک نمیکردم در نهایت همه چیز خوب خواهد شد. اگر قرار نبود خوب باشد، نمی‌رفتم.»

شاید پپ لایندرز اخیراً با ذکر بیل شنکلی و باب پیزلی به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه انتقال از یک مدیر موفق تاریخی همیشه دردناک نیست، این را تصدیق کرده است.

اما، چه این خوش‌بینی طبیعی هلندی بود یا نه، کلوپ هر کاری که می‌توانست برای ایفای نقش شانکلی در زمان تحویل مدیریتی خود انجام داده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/liverpools-league-cup-win-shows-next-manager-will-have-every-chance-of-success/ منبع: