قهرمانی ناپولی روی ماشین اسپالتی جاودانه شد (عکس)

مربی موفق ناپلی ها به این ترتیب خودروی خود را به افتخار این عنوان رنگ آمیزی کرد و آن را به گونه ای ساخت که با نگاه به آن، آن روزهای پرافتخار را همیشه به یاد داشته باشد.

گفته می شود اسپالتی پس از ترک ناپولی و استراحت به مدت یک سال از فوتبال دور خواهد بود. اما در هر صورت او همچنان این ماشین را دارد تا او را به یاد شهر ناپل و قهرمانی ارزشمند آن بیاندازد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته اسپالتی از آن دسته افرادی نیست که با خودروهای اسپرت گران قیمت رانندگی کند و یک مدل ساده فیات پاندا داشته باشد که برایش نقاشی کرده اند.

غم انگیزترین قسمت ماجرا این است که علیرغم قهرمانی در لیگ ایتالیا، ناپولی فرصت زیادی برای لذت بردن از این شادی نداشت و حال و هوای باشگاه به سرعت از حالت شادی و شادی به تنش تغییر کرد.


سرویس خبر شماره: 1938927
31 مه 1402 در 04:47 ب.ظ
6.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

روی درهای سمت راننده فیات وی، رنگ آبی ناپولی و لوگوی باشگاه نقاشی شده است، آسمان با سه رنگ پرچم ایتالیا تزئین شده و عدد بزرگ 3 نیز به نشانه ناپولی بر روی خودروی وی حک شده است. . سومین قهرمانی ایتالیا پایین اینها نوشته شده است: “مردان قوی، سرنوشت های قوی!!!”

1878093

هم اسپالتی و هم آئورلیو دلاورنتیس، رئیس باشگاه، در مصاحبه های 48 ساعت گذشته خود اعلام کردند که سرمربی ناپولی از این تیم جدا می شود و جو باشگاه ناخوشایند شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این مربی ایتالیایی توانست برای اولین بار قهرمان لیگ کشورش شود که ناپولی را پس از سی و سه سال به قله های فوتبال ایتالیا رساند. این عنوان در شهری به دست آمد که فوتبال برای آن چیزی بیش از یک ورزش است.

لوچیانو اسپالتی ممکن است در مورد ترک ناپولی صحبت کرده باشد، اما کاری که او با ماشینش انجام داد برای همیشه برای باشگاه و عنوان قهرمانی سری آ در خاطره خواهد ماند.

قهرمانی ناپولی روی ماشین اسپالتی جاودانه شد (عکس)