قهرمان ترکیبی ایران در لیگ برتر کویت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینگر چپ تیم الکویت 23 بازی در لیگ برتر و جام حذفی کویت و 5 گل و 9 موقعیت گلزنی به ثبت رساند. الکویت با 42 امتیاز از 18 بازی قهرمانی لیگ برتر کویت را جشن گرفت. چون لیگ برتر کویت 10 تیم دارد.

علی پوردره بازیکن پس زمینه ایرانی که توسط مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی امید دعوت شده بود اما نتوانست در تمرینات این تیم حاضر شود، با نادی الکویت قهرمان لیگ برتر کویت شد.


سرویس خبر شماره: 1822920 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 11:48 |
4002 امتیاز خبر|

0نظرات



مجله اخبار فوتبال داخلی

علی پوردره که از مادری کویتی و پدری ایرانی به دنیا آمده است، پس از دعوت به اردوی تیم ملی گفت که به دلیل مشکلات اداری نمی تواند به تهران سفر کند و از تیم ملی در این اردو شرکت کند، اما به نظر می رسد علاقه مند است. او را برای ایران بازی می کند و همچنان با مسئولان تیم ملی امید برای رفع مشکلات آنها و همچنین سفر به تهران و حضور در اردوی تیم ملی امید در تماس است. با توجه به عملکرد خوبش در لیگ برتر کویت با تیم کویت، فدراسیون فوتبال کویت به او پیشنهاد بازی در تیم ملی کویت را داد، اما از آنجایی که او همچنان در اردوی تیم ملی امید حضور دارد، به نظر می رسد بازی اش برای کویتی ها باشد. منتفی شده است.

الکویت پیش از این مالکیت جواد نکونام و رضا قوچان نژاد را در اختیار داشت. در سال های اخیر چند بازیکن ایرانی شاغل در لیگ های خارجی پیراهن تیم ملی را بر تن می کردند که از شاخص ترین آنها می توان به رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و … اشاره کرد.