قهرمان تور دو فرانس در Tanach ایده می یابد!

ما همچنین از اعضای کادر فنی اریک پرسیدیم که چه کسانی اطلاعات مورد نیاز او را در پشت صحنه برای شرکت در مصاحبه ها جمع آوری می کنند. می خواستیم ببینیم برای بهبود مدیریت تیم چه کاری می توان انجام داد؟ جلسات متعددی برگزار کردیم که همه آنها در فصل زمستان برگزار شد. اما به یاد داشته باشید که مربیان فوتبال، هر چقدر هم که بزرگ باشند، برای موفقیت به بازیکنان بزرگ نیاز دارند، ما بدون دوچرخه سواران درجه یک، دوچرخه سوارانی مانند وینگگارد، نمی توانیم موفق باشیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وینگگارد که برای تیم Jumbo-Visma سوار می شود، برای اولین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان تور دو فرانس شد. اما او برای رسیدن به این عنوان مدت ها تلاش کرده است.

مرین زیمان، مدیر فنی تیم دوچرخه سواری جامبو ویسما امروز در مصاحبه ای به نکته عجیبی اشاره کرد و گفت اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد در تبدیل این دوچرخه سوار تیم به عنوان قهرمان تور دو فرانس نقش داشته است.

اما امروز خبر جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این مربی 52 ساله با همه مشغله هایش در نتایج مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس امسال نقش داشته است.

یوناس وینگگارد، قهرمان تور دو فرانس 2022

تور دو فرانس 2022 با قهرمانی یوناس وینگگارد، دوچرخه سوار دانمارکی به پایان رسید. تادی پوگاچار، قهرمان فعلی، نتوانست از سد این دوچرخه سوار دانمارکی بگذرد و قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند.

زیمان در این باره گفت: فردی که در راه رسیدن به این موفقیت به من کمک زیادی کرد اریک تنهاچ بود، او از ورزش متفاوت دوچرخه سواری از زمین تا آسمان می آید، اما می خواستم از او یاد بگیرم. می‌دانم تاکتیک‌های او چگونه طراحی می‌شود؟ می‌خواستم بدانم درباره ورزش خودش چه فکری می‌کند. قبل از اینکه برنامه بازی تیمش را طراحی کند، چه چیزی در ذهنش می‌گذرد؟ تماس‌هایی گرفته شده است و من این فرصت را داشتم که چندین بار با او صحبت کنم.

اریک تنهاک، سرمربی منچستریونایتد در پیروزی یوناس وینگگارد دوچرخه سوار دانمارکی در تور دو فرانس امسال نقش بسزایی داشت.


سرویس خبر شماره: 1835706
6 مرداد 1401 ساعت 20:06 |
10.9 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهاچ امسال تابستان سخت، سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشت. این مربی هلندی نه تنها مجبور شد کشورش را ترک کند و به کشور دیگری مهاجرت کند تا هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. برعکس او در همان زمان با کار دشوار بازی برای شیاطین سرخ روبرو بود و در عین حال با جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو دست و پنجه نرم می کرد.