قهرمان سابق آسیا در آستانه انحلال!

حالا نه استانداری به این باشگاه کمک می کند و نه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و پاس بیش از هر زمان دیگری بی جان و تنها در گوشه ای رها شده است.

تیم فوتبال پاس قهرمان سابق آسیا در آستانه انحلال قرار دارد.

قهرمان سابق آسیا در آستانه انحلال!

در این میان و پس از باخت مقابل سپیدرود رشت، بازیکنان پاس به دلیل بی ادبی های مکرر دیگر حاضر به تمرین نیستند و اگر شرایط بهتر نشد فردا به شهرهای خود بازگردند.

در مجموع می توان گفت پاسی که زمانی قهرمان آسیا بود، اکنون در بدترین شرایط تاریخ خود قرار دارد و به دلیل غیبت مقابل ایمان سبز در هفته نهم، در صورت عدم حضور در یکی از دیدارهای باقی مانده خود. . ، در دو دسته پایین قرار می گیرد. .

تیمی که پنجره نقل و انتقالاتش هم بسته است و به دلیل نداشتن تیم پایه، حتی نمی تواند بازیکنان رده های سنی را برای حضور در مسابقات بعدی اضافه کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از توهین های فراوان عامل سابق باشگاه پاس که باعث کناره گیری آنها از مدیریت این باشگاه شد، بازیکنان این تیم که از ابتدای فصل تنها 15 درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند. ، در وضعیت بسیار بدی قرار دارند. .

در کنار آن به نظر می رسد تنها نفر در باشگاه هادی گل محمدی سرمربی این تیم است که تاکنون تیمش را حفظ کرده است و معلوم نیست مدیریت باشگاه بر عهده کیست.

پاس هفته آینده میزبان اسپود تهران خواهد بود. باید دید آیا مسئولان استان همدان با این تیم به توافق می رسند در غیر این صورت کارها تمام می شود و پایان تلخی برای پاس بزرگ همدان رقم می خورد.

در حالی که تعدادی از مهره های مهم و تاثیرگذار پاس در نیم فصل اول با فسخ قرارداد به دیگر تیم های لیگ دومی پیوستند اما حالا هیچکس پاسخگوی بازیکنان باقیمانده این تیم نیست.

گزارش از: امید بقولی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869193
18 فوریه 1401 در 22:38
52.3 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

بازیکنان پاس اعتصاب کردند

بازیکنانی که در سخت‌ترین شرایط برای پاس به زمین می‌روند و از مسئولان پاس می‌دهند، نه برای بیرون رفتن رضایت می‌دهند و نه دستمزدی دریافت می‌کنند.

پاس در حال حاضر حدود 16 بازیکن دارد که با خروج حدود 11 بازیکن غیربومی از این تیم نمی توانند با 5 نفر در مسابقات حاضر شوند.