قهرمان فراموش شده لیگ لیورپول در آرزوی بازگشت به میهن خود است

بسیاری از تیم لیورپول که چهار سال پیش عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند، از آن زمان آنفیلد را ترک کردند، اگرچه ممکن بود از توجه ناظران عادی دور باشد که یک فرد خاص که بخشی از آن گروه مشهور را تشکیل می‌داد هنوز در باشگاه است.

آدریان به عنوان دروازه بان سوم قرمزها باقی می ماند، اما قرارداد او در هفته های آینده به پایان می رسد و جدایی این بازیکن 37 ساله در تابستان امسال اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

در واقع، اخیراً در صحبت با موویستار پلاس (از طریق Mucho Deporte)، این بازیکن اسپانیایی تمایل خود را برای پایان دادن به دوران حرفه ای خود با بازگشت به میهن خود اعلام کرده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

دروازه بان گفت: من دوست دارم پس از 11 فصل حضور در لیگ برتر به لالیگا بازگردم. پایان یک چرخه خواهد بود. من هنوز برای مسابقه آماده هستم. با وجود 37 سالگی احساس خیلی خوبی دارم.

می‌دانید که دروازه‌بان‌ها، اگر به خوبی از خود مراقبت کنید، اگر اخیراً آسیب جدی ندیده‌اید و حالتان خوب است، تمرینات روزانه آن شدتی را به شما می‌دهد که باعث می‌شود مسابقه دهید. فکر می کنم زمان زیادی برای آدریان باقی مانده است و این درست است که دوست دارم به لالیگا بازگردم. باید یک پروژه خوب و جالب باشد.

من هم هنوز با لیورپول مذاکره نکرده ام. من این موضوع را رد نمی‌کنم که بتوانیم گفتگوی معلق داشته باشیم، اما این درست است که با گوشه چشم نگاه خواهیم کرد تا ببینیم در لالیگا چه اتفاقی می‌افتد.”

بیشتر بخوانید: “بسیار سنگین به نظر می رسید” – رونی ویلان با کاری که یورگن کلوپ در برابر استون ویلا انجام داد موافق است

بیشتر بخوانید: (ویدئو) طعنه گری نویل به کاراگر به خاطر گنجاندن جانور لیورپول در تیم فصل PL

آدریان 11 بار در رقابت های پیروزمندانه لیگ برتر بازی کرد و بعد از مصدومیت آلیسون بکر در بازی اول مقابل نوریچ، جایگزین آلیسون بکر شد، اما سه سال گذشته را در آنفیلد در حاشیه سپری کرده است.

او از تابستان 2021 تنها دو بار برای تیم اصلی بازی کرده است که آخرین حضور او در پیروزی تقریباً دو سال پیش در Community Shield برابر منچسترسیتی (Transfermarkt) رخ داد.

نگه داشتن یک بازیکن 37 ساله که 60 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد اما دیگر در روز مسابقه بازی نمی کند و قراردادش به پایان می رسد، منطقی نیست، و این موضوع نشان می دهد که لیورپول با دروازه بان های دیگری مانند آنتونی مرتبط شده است. پترسون و الکس مک کارتی

در حالی که ممکن است برای برخی از هواداران به سختی بتوان عملکرد کابوس‌وار لیگ قهرمانان اروپا را به اتلتیکو مادرید در سال 2020 واگذار کرد، آدریان همچنان نقش بسیار مهمی در قهرمانی ما در لیگ برتر در آن سال داشت.

وقتی آلیسون مصدوم شد او در زمان نیاز ما ایستاد و با قهرمانی‌هایش در ضربات پنالتی مقابل چلسی به ما کمک کرد تا سوپرکاپ یوفا را بالا ببریم و به احتمال قطعی که او تابستان امسال را ترک کند، برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. ماجراجویی بعدی

بیشتر بخوانید: تکامل ترکیب اصلی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ



https://www.empireofthekop.com/2024/05/14/adrian-wants-la-liga-return-liverpool/ منبع: