قهرمان می شدیم خوشحال نمی شدیم/ استقلالی ها به بازیکنان و کادرفنی ما توهین کردند/ فراموش نکنید چطور استقلال را حذف کردیم

جانباز هستند و احترامشان واجب است اما این طرز گفتار به جانبازی نمی خورد. نباید فراموش کرد که نساجی فصل گذشته این تیم را در ورزشگاه آزادی مقابل چشمان هواداران استقلال از جام حذفی حذف کرد.

بله، شاید ما چنین برنامه ای داشتیم و راضی نبودیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال آره. تعدادشان کم نبود. شاید فکر کنید 100 یا 200 نفر بودند، اما تعداد آنها به 1000 نفر می رسید و در جایی نشسته بودند که دوربین های رادیویی نمی توانستند تصویر آنها را بگیرند.

کریم اسلامی گفت آنها فحاشی هم کردند. آیا شما چنین چیزی را تایید می کنید؟

بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی شادی نکردند. اگر قهرمان بودید، آیا چنین نقشه ای داشتید؟

آیا قبل از بازی سوپرجام برای رزرو هتل مشکل داشتید؟

محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه اخیر خود گفته است نساجی در حد استقلال نیست و مسئولان نساجی فقط حرف های مزخرف می زنند، نظر شما چیست؟

مهرداد عبدی بازیکن نساجی درباره بازی سوپرجام ایران که با قهرمانی استقلال به پایان رسید صحبت کرد. گفتگوی مهرداد عبدی را در ادامه می خوانید:

بله، من تایید می کنم که هوادارانی که حضور داشتند از بازیکنان و کادر فنی ما سوء استفاده کردند. این افراد بازیکن و کادرفنی استقلال نبودند. آنها از هواداران همیشگی این تیم بودند. نمی دانم چگونه وارد ورزشگاه شدند.

هواداران استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند؟

من دقیقا در جریان نبودم و فقط از اعضای باشگاه شنیدم که چنین مشکلی وجود دارد اما در نهایت حل شد و توانستیم هتلی در کرمانشاه رزرو کنیم.