قول لاپورتا به مدافع چلسی; ما 100% از شما خرید می کنیم

ژاوی، سرمربی بارسا در نشست خبری روز یکشنبه خود گفت که مدافع راست تیمش نیاز به تقویت بیشتری دارد و آنها در تلاش برای خرید بازیکن جدید برای این پست هستند. ژاوی گفت که نگران دفاع چپ با جوردی آلبا و آلخاندرو بالده نیست. اظهاراتی که مارکوس آلونسو را نگران کرد.


سرویس خبر شماره: 1841171
سپتامبر 08, 1401 در 4:15 ب.ظ
6.8K |

0نقطه نظر

نگرانی های آلونسو برطرف شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند هفته ای است که بحث انتقال مارکوس آلونسو به بارسا مطرح شده و مذاکراتی نیز با مدیران چلسی انجام شده است. چندی پیش توماس توخل نیز شایعات خروج این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد که به زودی استمفوردبریج را ترک خواهد کرد و تصمیم خود را گرفت.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، دیروز به مدیر برنامه های مارکوس آلونسو اطمینان داد که ظرف دو روز آینده با این بازیکن قرارداد خواهند گرفت.

قول لاپورتا به مدافع چلسی;  ما 100% از شما خرید می کنیم

به همین منظور، روز گذشته جلسه ای بین مدیر برنامه های آلونسو و خوان لاپورتا، رئیس بارسا برگزار شد که طی آن لاپورتا اطمینان داد تا زمان تکمیل نقل و انتقالات، قطعا آلونسو را جذب خواهند کرد. در همین رابطه، ASA نوشت که ژاوی نیز روی حفظ بالده تمرکز دارد و در صورت امضای قرارداد آلونسو، شرایط برای آلبا نگران کننده خواهد شد. آلبا در دو بازی اخیر بارسا نیمکت نشین بود و از سوی دیگر حاضر به کاهش دستمزد خود نشد. آلبا که یکی از کاپیتان های بارسلونا است، اکنون خطر نیمکت های پشت سر هم را احساس می کند که باعث می شود جام جهانی را از دست بدهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آلونسو در آخرین بازی های چلسی غایب بوده به این امید که انتقالش به بارسا زودتر نهایی شود اما مشکل اینجاست که چلسی برای فروش او 15 میلیون پوند می خواهد. اخیراً منابع انگلیسی مدعی شده اند که چلسی 15 میلیون پوند به اضافه مارکوس آلونسو برای خرید پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا پیشنهاد داده است که توسط باشگاه کاتالانی رد شد.