لاتزیو 1-2 میلان; روسونری قهرمانی می خواهد

میلان نیمه دوم را با چهره ای تهاجمی شروع کرد و در دقیقه 5 انتقام گل ابتدایی نیمه اول را از حریف گرفت. لیائو از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس کوتاه به عقب توپ را به ژیرو رساند. مهاجم فرانسوی میلان با ضربه ای دقیق توپ را درون دروازه قرار داد تا نتیجه مساوی شود.

دیدار دو تیم در هفته سی و چهارم سری آ از ساعت 23 و 15 دقیقه عصر یکشنبه در ورزشگاه المپیک رم آغاز شد. از همان دقایق اول دیدیم که در مهمان باز شد.
چیرو ایموبیله در دقیقه چهارم اولین گل لاتزیو را به ثمر رساند. این گل با ارسال زمینی ساویچ از سمت راست و ضربه پایانی مهاجم بین المللی لاتزیو به پشت دروازه به ثمر رسید.

میلان از دقیقه 65 زلاتان را به ترکیب خود اضافه کرد تا گل پیروزی را به ثمر برساند. وقتی میزبان قصد حمله نداشت، حملات مهمان بی اثر بود. شوت خوب لیائو و سپس شوت از راه دور رابیچ که با واکنش دروازه بان لاتزیو در دقایق 84 و 85 مهار شد، موج جدیدی از حملات میلان بود. این حملات تا آخرین لحظه ادامه داشت و با شوت خطرناک زلاتان و شوت از راه دور بسیار خطرناک همراه بود و در نهایت به ثمر نشست.

میلان که چند روز پیش در جام حذفی اینتر را با سه گل شکست داد، امشب نمی خواست شکست بخورد و از راه قهرمانی سری آ باز بماند، نیمه اول راهی برای رسیدن به گل نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. برد 1-0 لاتزیو.
چند ضربه خطرناک از پشت محوطه جریمه در دقایق پایانی که با واکنش های خوب دروازه بان لاتزیو همراه بود و همچنین صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه که داور با کمک پنالتی VAR آن را رد کرد، آخرین ضربه ها بود. مهمان. سعی می کند در 45 دقیقه اول جبران کند. .

میلان امروز با 3 امتیاز بازی 74 امتیازی شد و صدرنشین اینتر شد. شاگردان پیولی باز هم با دو امتیاز و یک بازی بیشتر از هموطنان خود پیش افتادند تا نبرد برای قهرمانی در سری آ همچنان پرشور ادامه یابد. لاتزیو نیز با قبول شکست در این بازی به رده هفتم سقوط کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از گل تساوی، بازی خوب میهمان ادامه یافت و شاگردان پیولی می توانستند خیلی زود گل دوم را به ثمر برسانند. در دقیقه 58 رادو توپ را از روی خط بیرون کشید تا دروازه باز لاتزیو به کرنر از دست برود. دو دقیقه بعد مسیاس با یک نفوذ خوب وارد محوطه جریمه شد اما ضربه کات دار او راهی برای رسیدن به دروازه نداشت و با اختلاف کمی راهی اوت شد.

در دقیقه دوم وقت اضافه بود که پاس بلند به محوطه جریمه لاتزیو باعث فریب مدافعان این تیم شد. روی این پاس، آچربی ضربه سر عجیبی در محوطه دروازه دریافت کرد، زلاتان با ضربه سر خطا را به پاس طلایی تبدیل کرد و تونالی با مهار زانو و ضربه دروازه را باز کرد تا پیروزی دو بر یک را به تیمش ارائه کند. .


سرویس خبر شماره: 1821272 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 01:15 |
5,232 امتیاز خبر|

6نظرات

بالای جدول از اینتر گرفته شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روند قهرمانی این فصل سری آ در چند هفته اخیر با شور و شوق زیادی در حال رخ دادن است. اینتر و میلان شانس اول قهرمانی تنها با یک امتیاز هستند. روسونری پس از پیروزی شب گذشته مقابل رم مقابل صدر شکست خورد و امشب باید از سد دیگری در رم یعنی لاتزیو عبور می کرد تا به صدر جدول بازگردد.

میلان با پیروزی 2-1 مقابل لاتزیو، صدرنشین اینتر شد.