لازم: می توانستیم با اختلاف استقلال را ببریم

وی یادآور شد: متأسفانه در سه سال اخیر به دلایل مختلف هوادار نداشتیم، فکر می کنم تعداد تماشاگران در ورزشگاه به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد، همه تیم ها از آن رنج می برند. خوشحالی بسیاری از هواداران نتیجه این تیم هاست و امیدوارم شرایط تشویق تیم هایشان را داشته باشند، ما در بهترین روزهای فوتبال خود 10 بازی با هواداران نداشته ایم و امیدوارم این مشکل حل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان سپاهان درباره مهار ضربه یمگا گفت: خدا را شکر در آن مقطع توانستم به تیمم کمک کنم. من همیشه سعی می کنم در بهترین حالتم باشم. ما امید زیادی به آینده داریم. بازی های زیادی باقی مانده و 14 بازی دیگر در لیگ برتر داریم و جام حذفی نیز پیش رو داریم. کم کم تیم بهتری می شویم و اگر سرعت پیشرفتمان بیشتر شود قطعا بهتر می شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید پیام نظام پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال گفت: بسیار خوشحالیم و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. به نظرم ما مستحق برد بودیم چون تیم بهتری نسبت به استقلال بودیم. البته استقلال هم موقعیت‌هایی داشت، اما ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما خدا را شکر باز هم این بازی حساس را بردیم.

وی درباره جدایی رشید مظاهری از سپاهان گفت: رشید دوست خوب من است اما فوتبال و جایگاه ما طوری است که بازی فقط به یک نفر می رسد. وقتی دو دروازه بان برتر در یک تیم باشند، این اتفاق می افتد و یک نفر سوخت می ریزد. این اتفاق قبلاً در پرتغال و جاهای دیگر برای من رخ داده است. برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره وضعیت نامشخص سرمربی تیم ملی گفت: دوست داریم یک فرد خوب و یک سرمربی خوب برای تیم ملی انتخاب شود تا بتوانیم کار را شروع کنیم و از این پس بازیکنان ببینند. در بیرون و اگر نیاز به تغییر نسل باشد، جوانان». تماشا کنید و به تیم ملی بیاورید. می خواهم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد.


سرویس خبر شماره: 1865630
29 ژانویه 1401 @ 7:35 ب.ظ
3.3 هزار |

7نقطه نظر

من هم وضعیت رشید را داشتم.

دروازه بان سپاهان معتقد است آنها مستحق برد مقابل استقلال بودند.

لازم: می توانستیم با اختلاف استقلال را ببریم