لاویا “به طور فزاینده ای” و قرمزها پذیرای پیشنهادات تیاگو هستند – آخرین اخبار LFC – لیورپول FC

Anfield Road End به خوبی پیش از فصل جدید در راه است، فیلم تایم لپس ما از پیشرفت چشمگیر را اینجا ببینید!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

اینجا آنفیلد است می‌داند که جذب شوبوسلای در نهایت به دنبال تورام توسط لیورپول با فلوریان پلتنبرگ از Sky Germany به نتیجه رسید. توییت کردن دیروز عصر که قرمزها نیز برای رایان گراونبرخ از بایرن مونیخ “خارج از رقابت” هستند.

لاویا “به احتمال زیاد”

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 8 ژانویه 2023: میسون مانت چلسی پس از بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه سیتی منچستر، هواداران را تشویق می کند.  منچسترسیتی 4-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • میسون مانت قبل از انتقال 60 میلیون پوندی اش از چلسی، پزشکی خود را برای منچستر یونایتد به پایان رساند، او خوب است اما شوبوسلای نیست.اسکای اسپورت)
  • مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، از این باشگاه به عنوان “بزرگترین تیم انگلیس” در سال های اخیر ستایش کرده است، اظهاراتی که مطمئناً با هواداران قدیمی او در تاتنهام همراه خواهد بود.بی بی سی)
  • آرسنال “نزدیک” به نهایی کردن 105 میلیون پوند برای جذب دکلان رایس است، اما به نظر می رسد که ما این جمله را در دو هفته اخیر زیاد شنیده ایم.نگهبان)

پس از رونمایی روز یکشنبه از دومینیک زوبوسلای، قرمزها توجه خود را به بازیکن جوان ساوتهمپتون معطوف کردند تا سومین خرید آنها در خط میانی در پنجره نقل و انتقالات باشد.

با گزارش هایی مبنی بر اینکه علاقه به خفرن تورام از نیس به پایان رسیده است و اکنون به نظر می رسد که نگاه ها به این بازیکن 19 ساله بلژیکی ثابت شده است.

تیاگو آلکانتارا بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد لیورپول.  تاریخ تصویر: سه شنبه 13 سپتامبر 2022.

  • جوئل ماتیپ با توجه به انتقال به بشیکتاش در ارتباط است متعصبمنبعی بیش از حد قابل اعتماد نیست، اما به همان اندازه یک داستان غیرقابل اجرا نیست
  • اوون بک به صورت قرضی یک فصل به داندی پیوست و پنجمین بازیکن لیورپول شد که تابستان امسال تغییر موقت داد.

3 چیز امروز: جوان قرضی و دو چیز جذب علاقه

رومئو لاویا به عنوان اولویت بعدی لیورپول ظاهر شده است زیرا بازسازی تابستانی خط هافبک یورگن کلوپ هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد.

ویدیوی روز

با وجود یک هافبک دوم که در حال حاضر از دروازه عبور کرده است، لیورپول به سرعت توجه خود را به یک هافبک سوم معطوف کرده است در حالی که یکی از هافبک های فعلی از دور توجه را به خود جلب می کند.



https://www.thisisanfield.com/2023/07/lavia-increasingly-likely-reds-open-to-thiago-offers-latest-lfc-news/ منبع:

صحبت های لیگ برتر

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 3 می 2023: کاپیتان لیورپول، جردن هندرسون در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • استیون جرارد، سرمربی جدید الاتفاق با جذب جردن هندرسون در ارتباط است، اما این برای ما شایعه ای آسان و راحت به نظر می رسد.
  • نات فیلیپس مورد توجه فاینورد، قهرمان هلندی است و لیدز سقوط کرده نیز مشتاق جذب بولتون بارسی است.
  • روزنامه پرتغالی در مورد مدافعان میانی ژورنال نوتیسیاس در حال صحبت از علاقه لیورپول به گونکالو ایناسیو است که گفته می شود “یکی از نام های موجود در لیست” برای خرید دفاعی است.

به نظر می رسد همه راه ها به لاویا منتهی می شوند!