لاپورتا: از نگرانی رقبا خوشحالم. مسی بازیکن PSG است

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد لیونل مسی، خریدهای جدید و مسائل دیگر صحبت کرد.

لاپورتا در ابتدای سخنرانی خود گفت:“ما امروز از کونده استقبال کردیم و باید بگویم که این خرید مهمی است. بازیکنی با کیفیت که بدون شک خط دفاعی را تقویت خواهد کرد. کونده برای این انتقال تلاش زیادی کرده است و ما از او سپاسگزاریم.” اکنون بخشی از خانواده بزرگ بارسلونا است. “

اهرم مالی:“اهرم سوم فروش 25 درصد استودیو بارسا است که 100 میلیون برای ما به ارمغان آورد. تا کنون 25 درصد از حق پخش بازی هایمان را فروخته ایم. در واقع کارهای لازم را برای تامین منابع مالی انجام داده ایم.” “

ثبت خریدهای جدید:“ما خوشبین هستیم و مطمئن هستیم که همه بازیکنان جدید را در لیست ثبت می کنیم. هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد. کارهای لازم انجام شده و تلاش می کنیم روند آزادسازی بازیکنان مازاد را تسریع کنیم.”

خرید بازیکن سویا: ما برای سویا احترام زیادی قائل هستیم. چند بازیکن خوب از این تیم به خدمت گرفتیم و هنوز هم رقیب بزرگ و قابل احترامی هستند. ما همیشه رابطه خوبی داشته ایم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

خریدهای جدید احتمالی: کار آسانی نیست و به فروش بازیکنان ما بستگی دارد. تابستان طولانی است و در حال حاضر روی ثبت خریدها و عرضه های جدید متمرکز شده ایم. پس ببینیم چه می شود.”


سرویس خبر شماره: 1836269
آگوست 10, 1401 @ 3:45 بعد از ظهر
909 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ما روی انتشارات تمرکز کردیم

بازگشت لیونل مسیمسی متعلق به پاری سن ژرمن است، اما ما بدهی معنوی زیادی به او داریم. تابستان آینده بهتر می توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

رقبا به فعالیت بالای نقل و انتقالات بارسا اعتراض دارند“احساس مثبتی دارم. رقبا نگران هستند و این یعنی ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. بدهی های زیادی داشتیم و وضعیت مالی باشگاه خوب نبود. عبور از این شرایط از همه چیز آسان نبود. باید بگویم که من کاری به رقبا ندارم و آنها می توانند هر چه می خواهند بگویند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم معارفه ژول کوند امروز در باشگاه بارسلونا برگزار شد. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در پایان مراسم و در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره بازگشت لیونل مسی، خریدهای جدید احتمالی و سایر ابهامات باشگاهی توضیح داد.