لاپورتا گمراه کننده است. لواندوفسکی برای بارسا خوب نیست

بسات نتیجه گرفتلاپورتا از زبانی استفاده می کند که مردم آن را می فهمند و دوست دارند. اهرمی برای رفع موانع پیش روی بارسا (فروش حقوق سمعی و بصری)؟ شما چیزهایی را می فروشید که هنوز تولید نکرده اید و هیچ سودی از آن به دست نمی آورید. لاپورتا هواداران را فریب می دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاندیدای سابق ریاست باشگاه بارسلونا ضمن انتقاد شدید از مدیریت خوان لاپورتا، اقدام جذب روبرت لواندوفسکی را نیز زیر سوال برد.

بارسا شرکتی است که میلیاردها یورو سود می کند و اگر در بورس عرضه شود ارزشی غیر قابل محاسبه خواهد داشت. این نهادی است که نیاز به کار بسیار جدی دارد. وقتی تیم بدون مدیر کل باقی ماند، لاپورتا گفت که او جای او را خواهد گرفت. نه، این مأموریت شما نیست، آقای رئیس. شما نمی توانید رهبر تیم و مدیر کل باشید و … نمی توانید اطلاعات کافی در مورد همه چیز داشته باشید.

باسات که مدت ها در مورد مشکلات بارسلونا سکوت کرده بود، از مدیریت لاپورتا انتقاد کرد و گفت:“بارسا یک تجارت خانوادگی، یک فروشگاه رفاه یا یک فروشگاه مواد غذایی نیست. اگر خود را با افراد کوچک احاطه کنید، در نهایت یک کوتوله خواهید شد. اگر از افراد بزرگ در کنار خود استفاده کنید، تبدیل به یک غول خواهید شد.


سرویس خبر شماره: 1832947
Jul 19, 1401 @ 23:45
2.2 هزار |

3نقطه نظر

لویی بسات:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی که یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد همچنان سران این باشگاه آلمانی را برای پذیرش جدایی اش از این تیم تحت فشار قرار می دهد و به نظر می رسد دور از دسترس نباشد. برای رسیدن به بارسلونا . به گفته منابع کاتالان، انتقال روبرت لواندوفسکی 33 ساله به بارسلونا تا قبل از 12 جولای (سه شنبه 21 تیر) تکمیل و نهایی خواهد شد.

بایرن مونیخ اخیرا سومین پیشنهاد بارسلونا برای لواندوفسکی را که 40 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش بود، رد کرد. گفته می شود سران باشگاه بایرن مونیخ تنها در صورت دریافت پیشنهاد 70 میلیون یورویی، بررسی فروش لواندوفسکی را آغاز خواهند کرد.

لوئیس باسات، کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا در سال 2003 که در کمال تعجب مقابل خوان لاپورتا جوان شکست خورد، معتقد است که خرید لواندوفسکی تصمیم درستی از سوی سران باشگاه نیست.“اگر من رئیس بارسا بودم، هرگز برای جذب لواندوفسکی تلاش نمی کردم. بله، 10 سال پیش خرید لواندوفسکی منطقی و درخشان بود، اما اکنون با یک مهاجم 33 ساله روبرو هستیم.”