لایپزیگ 1-1 بایرن: سال جدید خوب شروع نشد

1793610
در دقایق پایانی نیمه اول این بایرن بود که صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند و در نهایت این نیمه با همان گل به سود بایرن به پایان رسید.
لایپزیگ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 بازی را به تساوی کشاند. آندره سیلوا در درگیری با جاشوا کیمیچ توپ را در گوشه محوطه جریمه بایرن جمع کرد و به تیرک دروازه فرستاد. دومینیک سوبوسلای توپ را جلوی دروازه به عقب فرستاد و مارسل هالستنبرگ با ضربه ای نه چندان قوی توپ را از کنار یان زومر عبور داد.

1793609

بایرن مونیخ در اولین بازی رسمی خود در سال 2023 در خانه لایپزیگ 1-1 شکست خورد.

لایپزیگ 1-1 بایرن: سال جدید خوب شروع نشد


سرویس خبر شماره: 1865851
فوریه 01, 1401 در 01:05
1.5 هزار |

0نقطه نظر

برتری لایپزیگ ادامه داشت و در دقیقه 54 دنی اولمو با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند اما این بار زیمر مغلوب نشد.
این بایرن بود که ابتکار عمل را در دست گرفت اما در دقیقه 66 این لاپیزیچ بود که می توانست پس از ضدحمله خطرناک سوبوسلای گل دوم را به ثمر برساند که با خطای دایو اوپامکانو مواجه شد و کارت زرد دریافت کرد.
با نزدیک شدن به دقایق پایانی، هر دو تیم به سختی پیش افتادند، اما هیچکدام نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه ایجاد کنند. در دقیقه 84 این تیمو ورنر بود که درون محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شد اما نتوانست به درستی شوت کند و این فرصت از دست رفت.
در دقایق باقی مانده موقعیت خاصی روی گل ایجاد نشد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بایرن با این تساوی 35 امتیازی شد و یک بازی و 5 امتیاز از فرایبورگ در رده اول جدول بوندس لیگا فاصله دارد و لایپزیگ با 29 امتیاز در رده سوم قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یولیان ناگلزمن که پس از دو ماه وقفه به میادین بازگشتند، امشب مقابل لایپزیگ پیش افتادند اما در نیمه دوم به تساوی رضایت دادند و در نهایت به تقسیم نقطه رضایت دادند.

دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و در دقیقه 8 این سرژ گنابری بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما پاس او که در وسط به یکی از بازیکنان حریف برخورد کرد، به تیر دروازه برخورد کرد.
بازی متعادلی دنبال شد و در دقیقه 22 بود که تیم میزبان اولین موقعیت خود را روی دروازه بایرن ایجاد کرد اما ضربه امیل فورسبرگ از پشت محوطه جریمه توسط یان سامر مهار شد.
در ادامه بایرن ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 2 این لئون گورتسکا بود که با پاس به محوطه جریمه لایپزیگ و پاس بنجامین پاوارد کار را تمام کرد اما داور این گل را مردود اعلام کرد. موقعیت آفساید موقعیت قبول نکرد
برتری بایرن در نهایت در دقیقه 37 نتیجه داد و اریک ماکسیم چوپو باواریایی ها را پیش انداخت. روی یک حمله سریع از سمت چپ بود که پاس سرژ گنابری در پست دور به چوپو موتینگ رسید و او با یک شوت ساده کار را تمام کرد.