لباس مشکی استیل آماده در رختکن آزادی


سرویس خبر شماره: 2021076
24 مه 1403 در 4:35 ب.ظ.
3.3K امتیاز خبر|

9نقطه نظر

باشگاه فولاد عکسی قابل توجه از رختکن ورزشگاه آزادی منتشر کرد.

لباس مشکی استیل آماده در رختکن آزادی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تنها 3 ساعت به آغاز دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان در بیست و هفتمین روز لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده، جلسه هماهنگی دو تیم ادامه دارد. در این شرایط فهمیده شد که داور مسابقه در این مورد تصمیم گیری می کند.باشگاه فولاد خوزستان عکسی از رختکن خود منتشر کرد که نشان می دهد این تیم پیراهن مشکی خود را آماده کرده است.

2021416

شروع این مناظره به جلسه دیروز مربوط می شود که طبق معمول جلسه هماهنگی قبل از بازی دیروز در داخل سازمان لیگ برگزار شد و رنگ پیراهن که معمولا توسط تیم های بدون حاشیه انتخاب می شود، این بار با حاشیه پهن همراه است تا قبل از بازی استقلال با فولاد به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شود.

2021415

انتخاب پیراهن مشکی از سوی تیم فولاد با اعتراض بازیکنان استقلال همراه شد و این باشگاه اعلام کرد که دروازه بان این تیم پیراهن مشکی خواهد پوشید اما در نهایت طبق دقایق آماده شده، رنگ پیراهن فولاد در دیدار امروز مشکی است اما در مورد رنگ پیراهن دروازه بانان دو تیم تصمیمی گرفته نشده است و با توجه به تصویر منتشر شده از رختکن این تیم مشخص است که این تیم می خواهد برای این بازی مشکی بپوشد و بعید است. که همه چیز این مشکل را تغییر خواهد داد.

2021414

در شرایط فعلی جدول، تیم فولاد خوزستان در رده پانزدهم قرار دارد و با 22 امتیاز با دو تیم استقلال خوزستان و نساجی از نظر امتیازی مساوی است. او در تلاش است تا از این منطقه خطرناک انتهای جدول فاصله بگیرد.

تیم استقلال تهران نیز در حالی که پرسپولیس در دیدار روز شنبه خود به میدان رفت و پیروز شد، برتری را از دست داد. برای کسب مجدد مقام اول جدول رده بندی دیدار امروز باید سه امتیاز مقابل خوزستان را کسب کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی