لبرون جیمز رکورد کریم را شکست و تاریخ NBA را ساخت

با گذشت 20 سال از اولین بازی خود، لبرون جیمز از کریم عبدالجبار پیشی گرفت و به امتیاز 38388 رسید و بهترین امتیازآور تاریخ NBA شد.

او سپس در کوارتر سوم 16 امتیاز به دست آورد که باعث شد رکورد را بشکند و با یک ضربه پرشی زیبا در لحظه ای فوق العاده که تاریخ ساز شد، تمام آن را شکست.

لبرون که توسط دوربین ها احاطه شده بود، جمعیت را با حالتی احساسی خطاب کرد.

تاریخ.

لبرون سپس به کریم که در کنار دادگاه تماشا می کرد سلام کرد. او روی زمین آمد و یک توپ بسکتبال به جیمز هدیه داد. این نشانه ای از “گذراندن مشعل” در لحظه نوع بود و در نتیجه میراث او را گسترش داد. عبدالجبار نزدیک به چهار دهه این رکورد را در اختیار داشت.



https://sportslens.com/news/lebron-james-surpasses-kareem-abdul-jabbar-to-become-nbas-all-time-leading-point-scorer/ منبع:

– NBA در TNT (@NBAonTNT) 8 فوریه 2023

“” من از شما بچه ها بسیار سپاسگزارم که به من اجازه دادید بخشی از چیزی باشم که همیشه آرزویش را داشتم. من هرگز در یک میلیون سال رویای این را نمی دیدم که حتی بهتر از آنچه امشب است باشد.

جیمز در نیمه اول 20 امتیاز به دست آورد و توانایی های تهاجمی خود را به نمایش گذاشت – حتی در سن 38 سالگی و هنوز برنامه ای برای بازنشستگی نداشت.

پس از این، بازی برای تقریباً 10 دقیقه متوقف شد، که به خانواده جیمز، از جمله مادر، همسر و سه فرزندش اجازه داد تا به زمین بیایند و لحظات خاص را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.