لبنان همچنان در ایران تیم بازنده ای است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی ایران و لبنان فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می روند که دوازدهمین دیدار دو تیم است. با این تفاوت که صعود ایران به جام جهانی قطعی شده و لبنان با شانس اندک خود به دنبال معجزه ای غیرممکن برای صعود به مرحله مقدماتی است.

لبنان نیز دو بار در تهران به مصاف تیم ملی رفت. یک بار در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 که با برتری 5 بر صفر تیم ملی به پایان رسید. در این دیدار نکونام موفق شد هت تریک کند و قوچان نژاد نیز 2 گل به ثمر رساند.

پیش از این 4 دیدار دو تیم در ایران برگزار شده بود که هر چهار دیدار با پیروزی تیم ملی به پایان رسیده بود. دو تیم اولین بار در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا 2004 به مصاف هم رفتند که ایران با تک گل علی دایی به پیروزی رسید. یک سال بعد در رقابت های غرب آسیا تیم ملی با هت تریک علی دایی و تک گل جواد نکونام از سد میهمان شکست.

دو تیم در 11 بازی اخیر در تورنمنت های مختلف به مصاف هم رفته اند که با پیروزی قاطع ایران همراه بوده است. از 11 بازی قبلی، 9 پیروزی مشترک ایران بود، یک بازی با تساوی به پایان رسید و لبنان تنها یک بار در تاریخ خود ایران را شکست داد.


سرویس خبر شماره: 1817093 |
08 فروردين 1401 ساعت 21:02 |
162 |

0نظرات

تیم ملی لبنان در تمام بازی های خود در ایران شکست خورده است.

آخرین بازی دو تیم در ایران نیز به دیداری در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 اشاره دارد که ملی پوشان با 4 گل حریف خود را شکست دادند. نکونام دو بار و خلعتبری و قوچان نژاد نیز یک بار دروازه حریف را باز کردند و حالا لبنانی ها برای پنجمین بار در ایران به مصاف تیم ملی می روند که اولین دیدار دو تیم در خارج از تهران و در مشهد خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی