لجبازی سرمربی استقلال با بازیکن ملی پوش!/ این بازیکن مصدوم نیست اما…

به نظر می رسد بازی ریکاردو ساپینتو با ابوالفضل جلالی برای این بازیکن قطعی شده باشد چرا که در دو هفته اخیر با وجود حضور در اردوی استقلال حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است. نکته جالب اینکه برخلاف اخبار منتشر شده این بازیکن مصدوم نیست و اگر مصدوم می شد در سفر به تبریز و اصفهان این تیم را همراهی نمی کرد. ادامه این رفتار شاید باعث شد تا این بازیکن تا 22 بهمن اردوی این تیم را برای بازی در یک تیم دیگر لیگ برتری ترک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال ابوالفضل جلالی با نیمکت نشینی استقلال به دوحه رفت تا تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند. این بازیکن پس از بازگشت از جام جهانی قرار بود به ترکیب اصلی استقلال بپیوندد که مصدومیت این بازیکن دوباره او را از ترکیب اصلی این تیم دور کرد. اما دو یا سه هفته است. ابوالفضل جلالی شرایط را برای همراهی استقلال در بازی های لیگ برتر پیدا کرده است اما ترجیح ریکاردو ساپینتو همچنان استفاده از جعفر سلمانی در جناح چپ خط دفاعی استقلال است. در این بین این بازیکن در خط دفاع مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان نیز اشتباهاتی داشت که باعث شد حریف خطرات زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کند.

ابوالفضل جلالی در دقایقی که در بازی با آمریکا به میدان رفت نشان داد که چقدر بازیکن خوبی است و می تواند در برنامه های هجومی موثر باشد.