لنس 3-1 پاریس: لیونل مسی کجایی!

دوئل شش امتیازی هفته هفدهم لوکامپیونه از همان دقایق ابتدایی با احساس و حساسیت دنبال شد و در ده دقیقه ابتدایی دو گل به ثمر رسید که هر تیم یک گل داشت. ابتدا در دقیقه 5 فرانکوفسکی توپی را که دوناروما به محوطه جریمه نزدیک کرده بود با واکنشی ناقص تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-0 به سود لنس شود.

پاریس پس از دریافت گل سوم حمله کرد تا حداقل به تساوی برسد. بازی تا 20 دقیقه پایانی گل دیگری به ارمغان نیاورد و در این دقایق شاهد تعویض های دفاعی لنس و تعویض های هجومی از پاریس بودیم. در این بین میزبان توانست به هدف خود برسد و به حریف ستاره خود اجازه گلزنی ندهد.

1787243

پاریس در اولین شب سال جدید با نتیجه 3-1 مغلوب لنس شد تا جایگاه خود را در بالای جدول در خطر ببیند.

لنس 3-1 پاریس: لیونل مسی کجایی!

پاریس در این دیدار نیمار را به دلیل محرومیت و مسی را به دلیل ادامه حضور در جشن قهرمانی آرژانتین در اختیار نداشت.

1787245

در حالی که گالیته در نیمه دوم تیمش را با چهره تهاجمی تری به زمین فرستاد تا در دقایق اول بازی را به تساوی بکشاند، این تیم لنس بود که در دقیقه دوم گل سوم را به ثمر رساند تا اختلاف به 2 گل برسد. نیمه دوم را ادامه دهید

پاریس در نیمه دوم هر کاری کرد تا شکست 3-1 را بپذیرد و سال جدید را با نتیجه بد آغاز کند و فاصله خود را با تیم دوم کم کند. از سوی دیگر، این بهترین شروع ممکن برای لنس بود که مجموع امتیازات خود را به 40 رساند تا با 44 امتیاز پشت سر پاریس بماند و امیدوار به صعود باشد.

1787249
1787248



مجله اخبار فوتبال خارجی

حملات پاریس برای جبران این بار باعث نشد این تیم بازنده راهی رختکن شود. دقایق پایانی 45 دقیقه ابتدایی بسیار پرتنش بود و در وقت تلف شده درگیری نسبتاً شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد. درگیری که اشرف حکیمی به دلیل خطای جدی بازیکن حریف روی امباپه ایجاد کرد و با کارت زرد بازیکن مقصر و این مدافع مراکشی به پایان رسید تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود لنس به پایان برسد.

1787247

پس از این گل، پاری سن ژرمن حملات را چند برابر کرد اما به گل نرسید. در ادامه شاهد برتری لنس بودیم که با حمایت هوادارانش به دنبال کسب سه امتیاز بود. از سرگیری حملات میزبان، گل دیگری را برای این تیم به همراه داشت. روی پاس عمقی فوفانا که راموس موفق به مهار آن نشد، لوئیز اوپندا به سمت توپ هجوم برد تا با دروازه بان پاریس تک به تک شود. مارکینیوس آخرین امید پاریسی ها برای دفع توپ بود اما مهاجم حریف با یک ضربه سر تماشایی در محوطه جریمه ناپدید شد و سپس به راحتی دروازه دوناروما را باز کرد.

1787246


سرویس خبر شماره: 1862421
12 ژانویه 1401 در 01:23
11.2 هزار |

18نقطه نظر

رهبری در شب اول سال به خطر افتاد

پاریسی ها تنها سه دقیقه بعد توانستند گل خورده را جبران کنند. هوگو اکیتیکه روی یک پاس کوتاه از سمت راست به تیرک دورتر ضربه زد و قبل از اینکه دروازه بان لنس هر کاری انجام دهد تا نتیجه 1-1 شود، گل را به ثمر رساند.

1787244

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ 1 فرانسه را تیم های لانس و پاری سن ژرمن برگزار کردند. تقابل تیم های اول و دوم در رده بندی از ساعت 23:30 در ورزشگاه فلیکس بولارت آغاز شد. جایی که هواداران لنس از دقیقه اول تا نود با تشویق های بی امان خود برای پاریس جهنم ساختند. در این جو لنس موفق شد با نتیجه 3-1 از سد میهمان خود بگذرد و فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز برساند.