لوئیس سوارز: ایران تیمی با سطح رقابت بالا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اروگوئه شب گذشته آخرین تمرین خود را قبل از بازی با ایران برگزار کرد. در پایان این تمرین، لوئیس سوارز مهاجم لاسسته در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

بازیکن سابق بارسلونا افزود: پس از پیوستن به ملی پوشان از نظر بدنی و فوتبالی احساس بهتری دارم. سرعت و کیفیت بازیکنان داخلی بالاست. امروز می توانم اعلام کنم که خوشحالم زیرا می دانم که رفتن به اروگوئه برای آماده سازی بهترین تصمیم بود.


سرویس خبر شماره: 1844923
01 مهر 1401 ساعت 00:31 |
2.2 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

بازیکنان آنها مانند ما پرشور هستند

تیم های ملی ایران و اروگوئه امروز از ساعت 18 به وقت محلی (19:30 به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena اتریش به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی بیان کرد: سعی می کنیم خوب کار کنیم، آنچه سرمربی می خواهد را انجام دهیم و قبل از شروع جام جهانی این بازی ها را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذاریم.

سوارز پس از آفریقای جنوبی 2010، برزیل 2014 و روسیه 2018، چهارمین جام جهانی خود را در قطر تجربه خواهد کرد. وی در این خصوص گفت: به نظر من امکان حضور در چهارمین دوره متوالی جام جهانی مایه مباهات کشورمان است، مایه افتخار ماست که همیشه جنگیده و تلاش کرده ایم تا در تیم ملی بازی کنیم و اینکه پاداش کار ماست

سوارز درباره دیدار مقابل شاگردان کی روش گفت: ایران تیمی است که در جام جهانی بازی می کند و سطح رقابت بالایی دارد. ما می دانیم که آنها مربیانشان را عوض کرده اند، اما بازیکنان آنها هم مانند ما برای جام جهانی اشتیاق دارند.

وی ادامه داد: اروگوئه تیم بسیار رقابتی است و بازیکنان آن در سطح بسیار بالایی هستند. برای حضور در ترکیب اصلی باید آمادگی تمرینی خود را نشان دهید.

لوئیس سوارز ستاره سابق بارسلونا و لیورپول می گوید از تغییرات و تحولات روی نیمکت ایران آگاه است.

لوئیس سوارز: ایران تیمی با سطح رقابت بالا است

این مهاجم 35 ساله درباره ارزیابی خود از شانس اروگوئه برای قهرمانی در جام جهانی بعدی اظهار داشت: فکر اینکه بتوانم به جام جهانی برسم همیشه یک دستاورد بزرگ خواهد بود. ما تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است پیش برویم و برای پیروزی تلاش می کنیم زیرا بازیکنان بسیار خوبی داریم اما می دانیم که هر بازی جام جهانی چقدر سخت است. این یک سوال پیچیده است، اما رویا هنوز وجود دارد.