لوئیس سوارز: چقدر عجیب به من زنگ نزدند!

لوئیس سوارز گفت: “اگر به احتمال انتقال به ریورپلاته فکر کنم و هیجان زده شوم، این اتفاق برای ناسیونال که خانه من بود، رخ می داد. اما از اینکه سران ناسیونال حتی زنگ نزدند تعجب کردم. بیشتر بدانید. “من به احتمال رفتن به ریورپلاته برای مبارزه برای کوپا لیبرتادورس فکر کردم و واقعا هیجان زده بودم. کسب یک جام در آمریکای جنوبی یکی از آرزوهای من بود، اما ریورپلاته به مسابقات راه پیدا نکرد و انتقال من به این تیم رد شد.


سرویس خبر شماره: 1832518
Jul 16, 1401 @ 6:48 ب.ظ
29.8K |

12نقطه نظر

انتقال به ریور پلاته منتفی است.

یک ماه و نیم پیش اعلام کردم که قرار نیست اروپا را ترک کنم اما ریورپلاته آنقدر اصرار کرد که به این پیشنهاد فکر کردم و انصافاً احتمال رفتنم وجود داشت. شما هیجان زده هستید زیرا می دانید که آنها شما را بسیار دوست دارند و یک بازیکن به عشق نیاز دارد. ریور به من عشق و علاقه داد و نشنال هم می تواند همین کار را بکند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، چند هفته پیش باشگاه اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که دوره دو ساله حضور لوئیز سوارز در این باشگاه به پایان رسیده و طرفین برای پایان همکاری خود به توافق رسیده اند. در این بین شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت لوئیز سوارز به آمریکای جنوبی و باشگاه ریورپلاته به گوش می رسید. با این حال، ناکامی تیم آرژانتینی در راهیابی به کوپا لیبرتادورس، انتقال لوئیس سوارز به ریورپلاته را رد کرد.

لوئیس سوارز، ستاره 35 ساله اروگوئه ای شایعات انتقال به ریورپلاته را تکذیب کرد.