لواندوفسکی: امیدوارم شرایط بایرن بهتر شود


سرویس خبر شماره: 1814435 |
18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:47 |
1,143 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در آلیانس آره نا به مصاف سالزبورگ رفت و با نتیجه 1-7 مقابل این تیم به برتری رسید.
شاگردان جولیان ناگلزمان با این پیروزی در واقع از تساوی 1-1 مقابل حریف پیشی گرفتند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
لواندوفسکی یکی از مهره های کلیدی و درخشان بایرن در این دیدار بود که توانست در نیمه اول بازی هت تریک کند و راه را برای پیروزی تیمش هموار کند.

بازیکن لهستانی در نیمه اول و در فاصله کمتر از 30 دقیقه از شروع بازی سه گل به ثمر رساند و در واقع در دقیقه 23 موفق به ثبت این رکورد شد.
لواندوفسکی پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت: “به ثمر رساندن سه گل در نیمه اول چیزی نیست که حتی در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاده باشد.” من از این بابت خیلی خوشحالم. من همچنان با انگیزه و مشتاق به زدن گل های بیشتر هستم.”
ستاره بایرن در مورد وضعیت تیم گفت: لیگ قهرمانان همیشه یک رقابت بسیار ویژه است. ما در مهمترین لحظه این فصل هستیم و امیدوارم شرایط و آمادگی مان بهتر شود. این نکته مهمی است که نباید فراموش شود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که این تیم نسبت به شرایط فعلی خود بهتر شود.