لواندوفسکی برای بارسا مشکل ساز است. ما پیشنهاد برتر نداریم!

رهبران بارسا از شرایطی که در روند جذب روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ به وجود آمده راضی نیستند.


سرویس خبر شماره: 1832698
18 جولای 1401 ساعت 11:40
5.1 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث انتقال لواندوفسکی به بارسلونا یکی از داغ ترین و جذاب ترین موضوعات فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است اما تمدید او باعث ناراحتی سران این باشگاه شده است.
به نظر می رسد سران بارسا انتظار نداشتند که روند جذب این بازیکن اینقدر طولانی شود و فکر می کردند خیلی زودتر انتقال او به نیوکمپ را نهایی کنند.
با این حال، مخالفت جدی مدیران بایرن با فروش این مهاجم لهستانی کار را برای او و بارسا سخت کرده است، اگرچه جایگاه آنها به اندازه ابتدای این روند قوی نیست و ممکن است – مایل به فروش باشند، اما دو طرف هنوز هیچ توافقی در این زمینه نداشته اند.


آخرین پیشنهاد رسمی این باشگاه اسپانیایی برای جذب لوا 40 میلیون یورو به اضافه بند پاداش 10 میلیون یورویی بود، اما بایرن حاضر نیست پیشنهادی کمتر از 50 میلیون یورو را بدون بند پاداش بپذیرد.
در حال حاضر هیچ بحثی بین این دو باشگاه وجود ندارد زیرا بارسا اعلام کرده است که آماده ارائه پیشنهاد بالاتر نیست زیرا به گفته آنها چنین مبلغی برای جذب بازیکن بسیار زیاد است. قرارداد در تابستان سال آینده به پایان می رسد. دلیلی برای این کار وجود ندارد.
در این بین لوا قرار است از 12 جولای در تمرینات بایرن حاضر شود و باید دید این بازیکن آماده همراهی با بایرن خواهد بود یا راهی مشابه کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی