لواندوفسکی: بردن توپ طلا در بارسلونا راحت تر از بایرن است


سرویس خبر شماره: 1844600
29 سپتامبر 1401 در 2:22 ب.ظ
2K |

1نقطه نظر

من در بارسلونا خیلی راحت هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی در پایان فصل گذشته صراحتا اعلام کرد که بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. او در میان پیشنهادات خود بارسلونا را انتخاب کرد و پس از کش و قوس های فراوان سرانجام به هدف خود رسید. اولین بازی ستاره لهستانی در بارسا عالی بود و او توانست در هشت بازی رسمی یازده گل به ثمر برساند. او هشت گل لالیگا به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان قرار دارد و همچنین سه گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

لواندوفسکی در مورد اولین بازی خود در بارسا گفت:“آنها بهترین استقبال را در بارسلونا از من داشتند و من اینجا خیلی راحت هستم. زندگی در بارسلونا نیز خوب است. از ابتدا احساس راحتی کردم و همه به من کمک کردند تا خیلی سریع با بارسا سازگار شوم. خیلی سریع متوجه شدم که پیوستن به بارسا کار درستی بود. من به این تصمیم خود افتخار می کنم. صادقانه بگویم، فکر نمی کردم اینقدر بین هواداران محبوب شوم و آنها نامم را در استادیوم صدا کنند. “الان احساس می کنم بازیکن بارسلونا بوده ام. برای چندین سال.”

لوا ادامه داد:بازیکنان زیادی در بارسلونا برنده توپ طلا شده اند و باید بگویم که مسیر رسیدن به توپ طلا در بارسلونا کوتاهتر از بایرن مونیخ است. در اینجا بردن توپ طلا راحت تر است. این یکی دیگر از دلایل پیوستن من به بارسلونا است. علاوه بر این، بارسا بازیکنان جوان آینده‌دار زیادی مانند فران تورس، پدری، گاوی، آنسو فاتی و بالده دارد. آنها هرگز از درخواست دریغ نمی کنند و من تا حد امکان به آنها کمک خواهم کرد. من پتانسیل زیادی در آنها می بینم و پیشرفت آنها سریع و باورنکردنی است. این بازیکنان جوان آینده بارسلونا هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرت لواندوفسکی معتقد است بردن توپ طلا در بارسلونا راحت تر از بایرن مونیخ است.

لواندوفسکی: بردن توپ طلا در بارسلونا راحت تر از بایرن است