لواندوفسکی: مطمئنم به موقع رئال را می گیریم

او که در تابستان امسال پس از کش و قوس های فراوان توانست بایرن را ترک کند و به بارسلونا بپیوندد، به Lavenguardia گفت:“ما در بارسلونا در حال گذراندن دوره انتقالی هستیم و تیمی در حال بازسازی هستیم. بارسا برای بازگشت به روزهای خوب خود در اروپا به زمان نیاز دارد.”

برای فتح لالیگا با رئال رقابت کنیدرئال بزرگترین رقیب ما است و در حال حاضر از نظر امتیازی از ما جلوتر است، اما من مطمئن هستم که از رئال پیشی می گیریم و در زمان مناسب لالیگا را فتح خواهیم کرد. ما برای این کار کاملا آماده هستیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لواندوفسکی در مورد وسواس توپ طلا صحبت کرد“آنها می گویند من برای بردن توپ طلا به بارسلونا آمدم، اما اینطور نیست و من هیچ وسواسی به این جایزه ندارم. در دوران فوتبالم، تمام افتخارات ممکن را کسب کردم و پیوستن به بارسا قلبم را گرم کرد.” بچه بودم، می خواستم روزی برای این باشگاه بازی کنم.”

لواندوفسکی ادامه داد:“خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه کار سختی انجام داد و توانست بارسلونا را در مسیر پیشرفت قرار دهد. در تیم ما بازیکنان جوان و آینده‌داری مانند پدرم داریم که به زودی بهترین بازیکن بارسلونا خواهد شد. از نزدیک شاهد پیشرفت او بودیم. همچنین ما یک مربی خوب مانند ژاوی داریم که می داند باید چه کار کند. اگرچه او تجربه زیادی ندارد، اما فوتبال شگفت انگیزی داشته است و این به او کمک می کند مربی بزرگی شود.”

روبرت لواندوفسکی هیچ شکی ندارد که بارسا می تواند در پایان فصل لالیگا را قهرمان کند. او همچنین گفت که برای توپ طلا به بارسا نپیوست.

لواندوفسکی: مطمئنم به موقع رئال را می گیریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش روبرت لواندوفسکی با پیراهن بارسلونا ادامه دارد. اگرچه او در بازی های بزرگی مانند دو بازی مقابل بایرن و ال کلاسیکو نتوانست برای بارسا گلزنی کند، اما عملکرد کلی او در لالیگا بسیار خوب بود. ستاره 34 ساله لهستانی اکنون 13 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در 12 بازی لالیگا موفق به زدن این تعداد گل شد و میانگین گلزنی او 1.08 در هر بازی است. لوا همچنین 5 گل برای بارسا در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.


سرویس خبر شماره: 1851106
9 نوامبر 1401 ساعت 15:00
1.3 هزار |

2نقطه نظر

من در مورد توپ طلا وسواس ندارم