لواندوفسکی: هیچکس در مورد باخت 8-2 به من چیزی نگفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لواندوفسکی پس از مدت ها کشمکش با مدیران بایرن سرانجام توانست به آرزویش برسد و پیراهن بارسلونا را بر تن کند.
این بازیکن برای اولین بار در دیدار مقابل رئال مادرید پیراهن بارسا را ​​بر تن کرد و برای این تیم بازی کرد و پیش بینی می شود در فصل 2022-2023 به یکی از مهره های کلیدی ژاوی تبدیل شود.
وی در گفتگو با روزنامه AS اسپانیا در پاسخ به این سوال که آیا حضور او شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش می دهد، گفت: یکی از دلایلی که من به این تیم پیوستم قهرمانی در رقابت های مختلف است و لیگ قهرمانان یکی از آن هاست. “این یکی از مهم ترین جام ها است، اما همه چیز باید به آرامی و گام به گام پیش برود.”
بازیکن لهستانی درباره شرایطش در تیم جدید گفت: از همان لحظه اول که وارد اردو شدم احساس خیلی خوبی داشتم، خیلی خوشحالم، همه از من استقبال کردند و واقعا احساس رضایت دارم.


سرویس خبر شماره: 1835353
04 مرداد 1401 @ 11:42 ق.ظ |
451 امتیاز خبر

1نقطه نظر

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا می گوید هیچ یک از هم تیمی های جدیدش به پیروزی 8-2 بایرن مقابل این تیم اشاره نکرده اند.


ستاره سابق بایرن درباره شباهت ژاوی و گواردیولا گفت: درک این سیستم برای من آسان است زیرا سال ها قبل با پپ کار کرده ام. آنها دو مربی بزرگ هستند که از نظر تاکتیکی بسیار قوی هستند. برای من بسیار آسان است که بفهمم ژاوی از من چه می خواهد.
این در حالی است که بارها به چهار گلی که لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید زده است اشاره شده است و او در این باره گفت: «فوتبال به اتفاقات گذشته نیست، بلکه کاری است که شما اکنون انجام می دهید.» چهار گلی که به رئال زدم به زمان زیادی برمی گردد و زمان زیادی هم گذشته است.
لواندوفسکی همچنین درباره پیروزی معروف 8-2 بایرن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا افزود: هیچکس آن بازی را به یاد نمی آورد و به من در مورد آن چیزی نگفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی