لوتار ماتئوس مربی تیم کودکان 8 ساله شد!

گرونوالد در نزدیکی شهر مونیخ، مرکز ایالت باواریا در آلمان واقع شده است. میلان پسر 8 ساله لوتار ماتئوس نیز بازیکن گرونوالد است. لوتار ماتئوس تمرینات این تیم از کودکان را 2 تا 3 بار در هفته هدایت می کند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان که با این تیم قهرمان جام جهانی 1990 ایتالیا شد و همچنین با 150 بازی برای تیم ملی آلمان در فوتبال رکوردار فوتبال این کشور به حساب می آید، هدایت کودکان 8 ساله را بر عهده گرفت. تیم فوتبال “TSFA Grunwald” در فصل جاری هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق فوتبال آلمان، 11 سال پس از پایان دوران مربیگری و انجام وظایف خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان، به عرصه مربیگری بازگشت. اما ماموریت جدید این چهره پیشکسوت فوتبال آلمان و جهان در مستطیل سبز این بار با گذشته کاملا متفاوت است.

کاپیتان قهرمان سال 1990 جهان در این زمینه می گوید: از بچه های تیمم می خواهم هرچه بهتر پیشرفت کنند و از فوتبال لذت ببرند، این تیم پارسال مربی خوبی داشت و متاسفانه نتوانست در تیم به کارش ادامه دهد. ” متئوس 61 ساله ادامه داد: من به عنوان پدر همیشه در حین تمرین در حاشیه بودم و پسرم را همراهی می کردم، اما وقتی مربی سابق تیم خداحافظی کرد، گفتم کنار زمین تمرین می ایستم و تمرین را تماشا می کنم. من هم می توانم در میانه میدان باشم و مسئولیت مربیگری تیم کودکان را بر عهده بگیرم.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی