لوتون 2-6 سیتی: این جام برای پپ مهم است


سرویس خبر شماره: 2005327
9 مارس 1402 در 01:32
891 امتیاز خبر

0نقطه نظر

منچسترسیتی با پیروزی 6 بر 2 مقابل لوتون تاون راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.

لوتون 2-6 سیتی: این جام برای پپ مهم است

به گزارش “ورش سه”، در حساس ترین دیدار امشب پنجمین دوره جام حذفی فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در خانه به مصاف لوتون تاون رفت. این دیدار که با گل پوکر و پاس گل ارلینگ هالند و کوین دی بروین آغاز شد با نتیجه 6 بر 2 به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

این دیدار با برتری آشکار شهروندان آغاز شد. از دقیقه 3 بازی، ارسال کوین دی بروین از سمت چپ در مقابل دروازه توسط ارلینگ هالند وارد دروازه شد تا نوید یک بازی درخشان را بدهد.

1995788

بعد از گل لوتون تاون کاملا جلو رفتند و حتی توانستند به دروازه منچسترسیتی نزدیک شوند اما پس از دقایقی مهمانان بازی را مدیریت کردند و در دقیقه 18 روی پاس دیگری از کوین دی بروین از خط هافبک هلندی. ، با دروازه بان تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند و وارد دروازه لوتون نیز شد.

1995789

در دقیقه 25 هلند فرصت هت تریک داشت اما ضربه او در مقابل دروازه را کرول به خوبی دفع کرد.

دو دقیقه بعد، شوت متئوس نونز از عمق محوطه جریمه به بیرون رفت.

تسلط سیتی ادامه یافت و هالند به دنبال هت تریک بود تا اینکه در دقیقه 40، پاس دی بروین در میانه میدان باعث شد تا او در سمت چپ محوطه جریمه مقابل دروازه قرار بگیرد. به ثمر رساندن آن توپ برای مهاجم نروژی کار سختی نبود و به این ترتیب او در نیمه اول هت تریک خود را ثبت کرد.

1995790

لوتون که به دنبال راهی برای پاسخگویی به گل های هلند بود، در دقیقه 45 به هدف خود رسید. شوت فوق العاده کلارک از راه دور به گوشه دروازه اورتگا رفت تا نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

نیمه دوم متعادل آغاز شد اما این بار این لوتون بود که توانست گلزنی کند و اختلاف را به یک برگرداند. پاس راس بارکلی از عمق محوطه به کلارک، او با اورتگا تک به تک شد و در دقیقه 52 با یک ضربه زیبا از روی تیرک دروازه به گل دوم رسید.

رسیدن به این هدف برای سیتی کار سختی نبود. سه دقیقه بعد دی بروین از سمت راست توپ را از کنار دروازه عبور داد و بار دیگر هالند برای چهارمین بار به راحتی گلزنی کرد.

1995792

هلند تسلیم نشد. در دقیقه 58 برناردو سیلوا توپ را به سمت چپ محوطه آورد. او بلافاصله شروع به شوتزنی کرد و توانست نتیجه را 5-2 کند.

1995793

لوتون برای زدن گل سوم به هر کاری ادامه داد. ضربه بارکلی در دقیقه 64 می توانست تبدیل به گل شود اما اورتگا با یک مهار باشکوه توپ را دفع کرد.

پنج دقیقه بعد تاوزند با دفع ناقص آکانجی مقابل دروازه قرار گرفت اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 سیتی گل ششم را به ثمر رساند. شوت متئو کواچیچ از عمق محوطه جریمه برای باز کردن دروازه کرول کافی بود. پس از این گل، لوتون تمام امید خود را برای گلزنی از دست داد و نتوانست مانند دقایق پایانی دروازه سیتی را تهدید کند.

1995791

در دقیقه 80 دوکو در مرکز محوطه جریمه ضربه ای به سمت دروازه لوتون فرستاد که توپ از دور خارج شد.

برتری سیتی تا 10 دقیقه پایانی ادامه داشت اما توپ دیگری نتوانست از خط دروازه لوتون عبور کند و این دیدار جذاب با نتیجه 6-2 به پایان رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی