لوریس: برای کریم متاسفم، ما باید استرالیا را ببریم

هوگو لوریس دروازه بان تیم ملی فرانسه غیبت کریم بنزما در جام جهانی را اتفاقی تلخ خواند و گفت که فردا باید استرالیا را شکست دهند تا جام جهانی را با پای راست آغاز کنند.

لوریس: برای کریم متاسفم، ما باید استرالیا را ببریم

لوریس ادامه داد:“استرالیا تیم جنگنده خوبی است و ما باید مراقب ضربات آزاد آنها باشیم. سرعت انتقال استرالیا از دفاع به حمله نیز بالاست. البته ما بر روی نقاط قوت خود خواهیم ساخت و امیدواریم بتوانیم صاحب توپ و زمین شویم. ما می تواند به حریف ضربه بزند و پیروز شود.”اولین بازی جام جهانی همیشه سخت است و یک شروع خوب می تواند اعتماد به نفس تیم را افزایش دهد.”

غایب بزرگ فرانسه در این رقابت ها کریم بنزما است که به دلیل مصدومیت نمی تواند خروس ها را در جام جهانی همراهی کند. هوگو لوریس، دروازه بان تیم ملی فرانسه در نشست خبری بازی با استرالیا گفت:همه ما می دانیم که بنزما چقدر برای ما مهم بوده و غیبت او ضربه بزرگی است. من برای کریم متاسف شدم و دیدن او از اردو سخت و غمگین بود، اما زندگی ادامه دارد. ما بازیکنانی داریم که رویای آنها حضور در جهان بود. جام حذفی و انگیزه قوی برای درخشش دارند البته در ابتدا باید توسط بازیکنان باتجربه هدایت شوند اما همه آنها برای باشگاه های مهم بازی می کنند و به سرعت با شرایط جام جهانی سازگار می شوند.”

لوریس درباره نقش کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه گفت:کیلیان در سال های اخیر توقعات را بالا برده و نیاز دارد تا خود را در جام جهانی ثابت کند. توانایی او بی حد و حصر است و پتانسیل باورنکردنی دارد. من کیفیت بالای او را هر روز در تمرینات می بینم. کیلیان به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک خواهد کرد. “



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854648
30 نوامبر 1401 ساعت 14:00
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امباپه پتانسیل باورنکردنی دارد

به گزارش “ورزه سه”، عصر فردا از ساعت 22:30 فرانسه کار خود را در جام جهانی با دیدار برابر استرالیا آغاز می کند. دانمارک و تونس نیز یک بازی دیگر در گروه D برگزار خواهند کرد.