لوریس: فکر کردن به فینال خوب نیست



سرویس خبر شماره: 1855434
04 دسامبر 1401 در 2:50 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

فقط روی دانمارک تمرکز کنید

هوگو لوریس به فینال جام جهانی فکر نمی کند و گفت که آنها بازی به بازی پیش خواهند رفت.

لوریس:

به گزارش “ورش سه”، تیم فرانسه فردا در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف دانمارک می رود و در صورت پیروزی، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی می کند اما فرانسوی ها در دو بازی اخیر مقابل دانمارک شکست خوردند. فرانسه در اولین بازی خود در جام جهانی استرالیا را 4-1 شکست داد.

هوگو لوریس دروازه بان تیم ملی فرانسه در نشست خبری این دیدار اعلام کرد“بله، اخیراً نتایج خوبی مقابل دانمارک کسب نکرده‌ایم، اما جام جهانی یک تورنمنت متفاوت است. دانمارک تیمی سخت‌کوش و جنگنده است و ما باید در بهترین حالت خود باشیم. به اندازه کافی انگیزه داریم و می‌دانیم که چقدر تعیین کننده هستیم. جام حذفی ثابت کرده است که بازی مقابل هیچ تیمی آسان نیست و برای کسب سه امتیاز باید سخت تلاش کرد.

لوریس در مورد بازگشت احتمالی رافا واران به ترکیب اصلی صحبت کرد“او آرامش و تجربه را به تیم تزریق خواهد کرد و به عنوان یک رهبر محکم در زمین دیده می شود. در بازی هایی مانند فردا، ما بیش از هر زمان دیگری به حضور او نیاز داریم. بازگشت او به ترکیب فوق العاده است.”

لوریس گفت فرانسه در جام حذفی تا کجا پیش خواهد رفت“اکنون نمی توان پیش بینی کرد. تجربه به من می گوید که بازی به بازی پیش برویم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. روحیه بالای تیم در سال 2018 به ما اجازه داد تا به فینال برویم و قهرمانی را بدست آوریم. هنوز راه زیادی در پیش داریم. “

لوریس درباره مصدومیت نیمار دیروز در بازی برزیل مقابل صربستان گفت:نیمار یکی از بهترین های جام جهانی است و من هنوز از شدت مصدومیت او اطلاعی ندارم. نیمار یک مبارز است و همه ما او و برزیل را می شناسیم.

نقش گریزمان در ترکیب:“من او را خوشحال می بینم و فکر می کنم او در پست مورد علاقه اش بازی می کند. او بازیکنی است که به تیم خدمت می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی