لوسیا گارسیا، مهاجم زنان منچستریونایتد به مونتری، قهرمان مکزیک ملحق شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


لوسیا گارسیا ستاره منچستریونایتد قرار است تابستان امسال این باشگاه را ترک کند و به تیم مکزیکی مونتری بپیوندد.

در ضربه ای ویرانگر به یونایتد، به نظر می رسد دوران حضور گارسیا در اولدترافورد به پایان رسیده است و او با پایان قراردادش از این تیم جدا خواهد شد.

او دو سال است که در یونایتد حضور دارد.

در ماه مارس، سرمربی مارک اسکینر فاش کرد که مذاکرات بین باشگاه و گارسیا بر سر یک قرارداد جدید ادامه دارد، اما به نظر می رسد که این تلاش ها بی ثمر بوده است.

به گفته روزنامه نگار دیگو آرماندو مدینا، مونتری پس از قهرمانی خود راضی نیست و قبلاً “بمب” تابستان – گارسیا – را به دست آورده است.

این بازیکن 25 ساله قرار است آخرین خرید خیمه شب بازی Liga MX Femenil باشد.

خرید او به عنوان یک موفقیت بزرگ در نظر گرفته می شود زیرا او هنوز در دوران اوج خود است.

بی‌بی‌سی می‌افزاید که گارسیا مشتاق ماندن در یونایتد بود، اما پس از یک بسته مالی بسیار سودآور توسط مونتری، او به سادگی نتوانست آن را رد کند.

این روزنامه توضیح می دهد که مدارک برای پیوستن گارسیا به لاس رایاداس در حال نهایی شدن است.

در همین حال، یونایتد جایگزین‌های بالقوه‌ای برای گارسیا مانند الیزابت ترلند از برایتون، که او نیز در تابستان امسال به پایان می‌رسد، شناسایی کرده است.

با این حال، رویکرد قرمزها برای ترلند هنوز در مراحل اولیه است و او گزینه های زیادی روی میز دارد.

گارسیا بخشی از تیم یونایتد بود که اوایل این ماه تاتنهام هاتسپور را 4-0 شکست داد تا جام حذفی را به دست آورد – اولین جام مهم برای تیم زنان.

در واقع، گارسیا دو گل به ثمر رساند که تیمش اسپرز را در ومبلی به شمشیر انداخت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/30/manchester-united-womens-forward-lucia-garcia-set-to-join-mexican-champions-monterrey-280936/ منبع: