لوپتگی: بارسا بهترین تیم نقل و انتقالات جهان بود

لوپتگی در مورد بارسلونا گفت:“بازی خوبی خواهد بود و ما مقابل تیمی بازی می کنیم که معتقدم بهتر از هر تیمی در دنیا در نقل و انتقالات تقویت شده است. ژاوی مربی عالی برای سبک و فلسفه بارسلونا است، اما نکته مهم این است که چگونه است. ما فردا بازی می کنیم این نگرانی روحی من در چند روز گذشته بوده است. سویا همیشه در بازی های بزرگ خوب بازی کرده است و ما از این بازی خوشحالیم. می خواهیم بارسا را ​​شکست دهیم و سه امتیاز اول فصل را بگیریم. بارسا شما باید بی نقص باشید و بهترین بازی را انجام دهید “این برای انجام یک بازی خوب کافی نیست و ما قطعا به حمایت هواداران نیاز داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جولن لوپتگی، سرمربی سویا از عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی تمجید کرد اما گفت که او فقط به شکست دادن این تیم در فردا فکر می کند.

لوپتگی: بارسا بهترین تیم نقل و انتقالات جهان بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سویا شروع وحشتناکی در این فصل داشته و از سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. سویا که فصل گذشته در لالیگا چهارم شد، در حال حاضر در رده پانزدهم قرار دارد. سویا فردا میزبان بارسلونا است و پس از بازی روز سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه به مصاف منچسترسیتی برود. دو بازی بسیار سخت و سخت برای سویا و باید دید چه نتایجی کسب خواهند کرد.


سرویس خبر شماره: 1841750
11 سپتامبر 1401 ساعت 20:00
20.7 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

باید بارسلونا را شکست دهیم

خولن لوپتگی سرمربی سویا در نشست خبری امروز خود گفت“ما دو بازی سخت در پیش داریم و باید هر چه زودتر از بحران خارج شویم. برخی از خریدهای جدید ما مانند عدنان یانوزایی هنوز برای بازی مناسب نیستند و پیش فصل خوبی را سپری نکرده اند.” اما باید سعی کنیم هر چه زودتر آنها را به تیم اضافه کنیم. ما نباید امتیاز بیشتری از دست بدهیم، در حالی که می خواهیم شروع خوبی برای لیگ قهرمانان داشته باشیم.”