لوپتگی: رئال باید نیمه دوم را با 10 بازیکن آغاز می کرد

سرمربی اسپانیایی درباره شرایط بازی گفت: در نیمه دوم نتوانستیم به عملکرد خوبی که در نیمه اول ارائه دادیم ادامه دهیم و در بازی ثبات ایجاد کنیم. در مورد این بازی.”
وی در خصوص مشکلات تیمش در نیمه دوم افزود: در 10 دقیقه پایانی توپ به سود ما نشد، به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شدیم و نتوانستیم آرام شویم و توپ را حفظ کنیم. حالا از نتیجه خیلی ناراحتیم اما باید به بازی بعدی فکر کنیم و برای هدفمان یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جولن لوپتگی سرمربی سویا به عملکرد داور در بازی مقابل رئال مادرید اعتراض کرد.


سرویس خبر شماره: 1820206 |
29 تیر 1401 ساعت 09:42 |
1,047 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سویا شب گذشته در رقابت های هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا میزبان رئال مادرید بود و در نهایت با نتیجه 2 بر 3 مغلوب این تیم شد.
در حالی که تیم میزبان در ابتدا موفق شد با دو گل از حریف پیش بیفتد، شاگردان کارلو آنچلوتی پس از بازی های چند هفته اخیر موفق شدند بار دیگر نتیجه را به نفع خود برگردانند و به قهرمانی نزدیک شوند.
لوپتگی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: ترجیح می دهم در مورد داوری صحبت نکنم زیرا در پایان پشیمان شدم، اما واضح بود که ادواردو کاماویگا باید کارت زرد دوم را می گرفت. شاید داور صحنه را ندیده باشد اما کمک زیادی داشت. به عنوان یک مربی نمی خواهم داوری را بهانه کنم، اما رئال باید نیمه دوم را با 10 بازیکن آغاز می کرد و در این شکی نیست.