لوکادیا می تواند مرد اول پرسپولیس باشد / یحیی باید از نکونام ضمانت داشته باشد / فولاد را بزنیم برای همه خط و نشان می کنیم

بازی پرسپولیس مقابل فولاد را چگونه پیش بینی می کنید؟

چرا که پرسپولیس و فولاد در اولین بازی خود به تساوی دست یافتند و قطعا می خواهند تمام امتیازات این بازی را کسب کنند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

با توجه به سبک بازی تیم فولاد، چگونه می توانید به هدف این تیم برسید؟

قطعا می تواند شروع خوبی برای دیدارهای بعدی پرسپولیس باشد. از همه مهمتر تیم فولاد یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. اما مهمتر این است که شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار محکوم به پیروزی هستند و با این برد می توانند برای خود تضمینی برای صعود به دیدارهای بعدی از نکونام بگیرند.

لوکادیا می تواند مرد اول پرسپولیس باشد / یحیی باید از نکونام ضمانت داشته باشد / فولاد را بزنیم برای همه خط و نشان می کنیم

نقش کدام بازیکن در این بازی مهمتر است؟

قطعا درخشش مهاجم جدید پرسپولیس می تواند در ورزشگاه آزادی بسیار مهم باشد. البته خیلی مهم است که هافبک های پرسپولیس بتوانند به درستی او را تغذیه کنند و به او فرصت بدهند. در کل می خواهم بگویم که این مسابقه برای شروع دوران حرفه ای مهاجم هلندی بسیار مهم است و می تواند او را به مرد اول زمین تبدیل کند.

حمید درخشان، بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرروزی درباره بازی فینالیست های لیگ برتر فصل گذشته مقابل باشگاه فوتبال خوزستان اظهاراتی داشت:

به نظر من بازی سختی است. هم برای پرسپولیس و هم برای آنها. دو تیم مقابل یکدیگر کار آسانی ندارند.

تو چی میگفتی

این بازی چه ویژگی خاصی دارد؟

نکونام دارای سبک کی روش است و پکیج کامل فوتبالی را ارائه می دهد. راه های مختلفی برای شکستن چنین فضایی وجود دارد. یکی این است که از کناره ها نفوذ کند. یکی شلیک از راه دور و البته سخت ترین کار رفتن به عمق است که البته معمولا عمق خط دفاعی فولاد کاملا بسته است و به ندرت باز می شود.

در چه جنبه ای

برد هفته دوم چقدر برای پرسپولیس مهم است؟

هافبک های پرسپولیس مطمئنا می توانند نقش کلیدی در این بازی برای ایجاد موقعیت برای مهاجمان داشته باشند. اگر هافبک های پرسپولیس خوب باشند می توانند خط فوروارد را به درستی احیا کنند.

نتیجه احتمالی را چگونه پیش بینی می کنید؟

با سبک بازی فولاد، این دیدار کم گل است و پرسپولیس یک بر صفر پیروز می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

چون پرسپولیس با این برد از نظر روحی پیشرفت می کند چون مقابل تیمی به نام فولاد پیروز می شود و این می تواند نشانه ای برای سایر رقبا باشد.