لوک شاو اهداف بلندپروازانه منچستریونایتد را برای فصل آینده تعیین می کند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

و به گفته شاو، اصلی‌ترین سبک بازی، شدتی است که سرمربی می‌خواهد القا کند و یونایتد از ترجیح تن هاگ برای فوتبال فعال سود می‌برد.

“امیدوارم بتوانیم آنها را در اسرع وقت جذب کنیم تا آنها در پیش فصل باشند. هدف ما در ابتدای فصل آینده قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا است. از این به بعد باید اینطور فکر کنیم.»

واضح است که ما در مسیر درستی پیش می رویم. فکر می‌کنم، همانطور که قبلاً به آن اشاره کردم، باید برای قهرمانی با این تیم به چالش بکشیم. با هدایتی که این سرمربی تحت آن قرار دارد، مطمئن هستم که در تابستان امسال خریدهای جدید و بزرگی خواهیم داشت.

در یک مصاحبه در اسکای اسپورت، مدافع چپ روند زیر نظر سرمربی فصل اول اریک تن هاگ را تحسین کرد و اصرار داشت که رقبای یونایتد دلیلی برای ترس از تجدید حیات خود دارند.

منچستریونایتد در فاصله کوتاهی از پایان فاجعه‌بار فصل، قرار است از طریق چهار تیم برتر، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند، و تنها به یک امتیاز مقابل چلسی یا فولام نیاز دارد تا به سبک خود در لیگ برتر به پایان برسد.

آنها سپس در فینال جام حذفی به مصاف من سیتی خواهند رفت تا تعداد جام های فصل را دو برابر کنند، زیرا قبلاً در ماه فوریه جام کارابائو را برده بودند.

و در حالی که حماسه تصاحب باشگاه همچنان ادامه دارد، به نظر می رسد که شیاطین سرخ مصمم هستند تا معاملات را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانند تا از این امر اطمینان حاصل کنند.


لوک شاو متقاعد شده است که منچستریونایتد در راه بازگشت به اوج خوب است و جاه طلبی های باشگاه را ترسیم کرده است.

او گفت: “من فکر می کنم تیم های اطراف ما قطعا می توانند ببینند که یونایتد در حال بازگشت است.” فصل اول زیر نظر سرمربی جدید همیشه کمی تغییر وجود دارد.

“من فکر می کنم او می خواهد شدت زیادی به ارمغان بیاورد. من فکر می کنم هر کاری که او از تیم می خواهد انجام دهد شدت بالایی است، او می خواهد ما تهاجمی باشیم، روی پای جلو، تا جایی که ممکن است پرس کنیم. با توپی که او ما را بهتر کرده است، ما قطعاً یک تهدید روی توپ هستیم.»

اما شاو اصرار دارد که آرزوهای باشگاه فراتر از آن باشد، و از باشگاه برای تقویت تیم در تابستان امسال حمایت کرده است زیرا آنها به سمت اهداف بلندپروازانه تر در فصل آینده حرکت می کنند.

واضح است که ببینیم او چه چیزی را وارد کرده است و چگونه طرز فکر ما و نحوه بازی ما را تغییر داده است.

اگر منچستریونایتد بتواند بازیکنان باکیفیت را زود به باشگاه بیاورد و آنها را در بستر بخواباند، آسمان برای باشگاه محدودیت دارد.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/25/luke-shaw-sets-ambitious-manchester-united-targets-for-next-season-264488/ منبع: