لو می گوید رئال رونالدو خودخواه است که به برزیل 7 گل زده است



مجله اخبار فوتبال خارجی

خدیرا از سال 2009 تا 2018 در تیم ملی آلمان حضور داشت و با این تیم قهرمان جام جهانی برزیل شد. بدون شک پیروزی 1-7 آلمان ها مقابل برزیل میزبان در نیمه نهایی در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامی خدیرا ستاره سابق آلمان و یوونتوس پس از جام جهانی 2010 به همراه مسعود اوزیل راهی رئال مادرید شد. او تا سال 2015 برای مادرید بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 6 فصل برای یوونتوس بازی کرد و سپس به هرتابرلین پیوست.

ستاره سابق آلمانی رئال مادرید در مورد کریستیانو رونالدو و پیروزی تاریخی 1-7 آلمان مقابل برزیل صحبت کرد.

خدیرا خاطره جالبی هم از این مسابقه دارد: در پایان نیمه اول به رختکن رفتیم تا 0-5 پیروز شویم. یواخیم لو، سرمربی منچستریونایتد در بین دو نیمه به ما گفت که اگر ببینم بازیکنی بازیکنان برزیلی را از دست می دهد یا تحقیر می کند، فورا او را تعویض می کنم و او در فینال بازی نمی کند. باید به برزیل و هواداران حاضر در ورزشگاه و تماشاگران احترام بگذاریم و بازی را تا دقیقه 90 جدی بگیریم. لو اصرار داشت که گل های بیشتری برای برزیل بزنیم.

با این حال، در یوونتوس، رونالدوی با تجربه و بالغ‌تر را دیدم که در داخل و خارج از زمین از هم تیمی‌هایش کمک می‌خواست. او در یوونتوس به یک رهبر واقعی تبدیل شده بود. در واقع من با دو رونالدوی متفاوت همبازی بودم. مسئله این است که وقتی رونالدو، مسی و نیمار را در تیم خود دارید، نمی توانید برای دفاع به آنها تکیه کنید. این فوق ستاره ها همیشه در طول بازی نیاز به استراحت دارند و کمکی به دفاع نمی کنند. مربیان نیز بر اساس آنها تاکتیک های تیمی را طراحی می کنند.»


سرویس خبر شماره: 1813618 |
13 اسفند 1400 ساعت 15:25 |
4,855 |

0نظرات

سامی خدیرا:

خدیرا در رئال و یوونتوس همبازی کریستیانو رونالدو بود. او در مورد فوق ستاره پرتغالی گفت:“این اولین باری بود که رونالدو را در رئال ملاقات کردم. فوق ستاره ای که هنوز جوان بود، ناامن بود و سعی می کرد هویت و شخصیت خود را پیدا کند. او همچنین خودخواه بود، اما به نوعی مثبت بود. برای رونالدو مهم نبود که این مسابقه باشد. یک تمرین یا یک مسابقه جدی بود، زیرا او می خواست تحت هر شرایطی برنده شود.