لچه 1-2 اینتر; سه امتیاز در 90+5 دقیقه

بازی متعادلی در جریان بود و با وجود حملات دو تیم، موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد.
بازی به همین منوال ادامه یافت و در نهایت نیمه اول با همان گل به سود اینتر به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم میزبان شروع بهتری داشت و خیلی سریع گل تساوی را به ثمر رساند. حرکت خوب فدریکو دی فرانچسکو و پاس او به محوطه جریمه بود که اسان سیسی در دقیقه 48 بازی را به تساوی کشاند.
حملات لچه ادامه داشت و در دقیقه 53 از روی یک کرنر، استفتزا می توانست با یک ضربه دیدنی تیم میزبان را پیش بیاورد که ضربه او به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 61 چیزی برای اینتر باقی نمانده بود که گل دوم را بزند اما واکنش عالی سمیر هاندانوویچ به ضربه بیستروویچ دروازه نراتزوری را نجات داد.
بازی متعادلی در جریان بود تا اینکه در دقیقه 70 همه چیز برای گلزنی اینتر آماده شد اما ضربه دیدنی دنزل دامفریز به تیرک دروازه لچه برخورد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این بازی دو تیم تا آخرین ثانیه ها به تساوی رضایت دادند تا اینکه ستاره هلندی اینتر سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

در اولین هفته از فصل جدید سری آ، اینتر موفق شد با گل دنزل دامفریز در ثانیه های پایانی در خانه لچه را با نتیجه 2-1 به پیروزی برساند.

اینتر بازی را تهاجمی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از گلزنی گذشت. روی پاس بلند دومنیکو دی مارکو از سمت چپ بود که توپ در محوطه جریمه به متئو دارمیان رسید و روملو لوکاکو پاس او را به سمت دروازه هدایت کرد.


سرویس خبر شماره: 1838186
23 اوت 1401 در 01:15
2K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با نزدیک شدن به دقایق پایانی حملات اینتر شدت گرفت و در دقیقه 79 لوکاکو توانست با یک توپ برگشتی دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل اشتباه این گل را نپذیرفت.
5 دقیقه بعد لوکاکو بار دیگر فرصت خود را به دست آورد اما این بار فالکون، دروازه بان لچه این فرصت را از او گرفت.
در دقایق پایانی کمی از گرمای بازی فروکش کرد اما اینتریس به تلاش خود برای گلزنی ادامه داد تا در نهایت در دقیقه پنجم وقت اضافه به گل رسید. از کرنر بارلا بود که توپ با ضربه سر لائوتارو مارتینز جلوی دروازه به دامفریز رسید و او کار را با یک ضربه نه چندان محکم به پایان رساند تا اینتر در خانه 2-1 پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی