لژیونر ایرانی به سوپرجام اروپا رسید/ «پسر گمشده» خود را در ترکیب تیم قهرمان یافت!

از سوی دیگر محرمی 10 بازی در لیگ کرواسی، 5 بازی در لیگ اروپا و تنها یک بار در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. حتی در مقطعی حدس می زدیم که محرمی در تابستان امسال از دینامو جدا شود.

اما چاچیچ – سرمربی دینامو – نگاهی متفاوت از ما به فوتبال دارد. او واقعا به بازیکن ایرانی اعتماد دارد. به هر حال، چاچیچ یکی از آن مربیانی است که می خواهد نشان دهد می تواند هر بازیکنی را بازسازی کند و او را به صحنه بزرگ بازگرداند. او در دوران آماده سازی بازیکن ایرانی را دوست داشت و نشان داد که واقعا می توانیم روی او حساب کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این اتفاق در پی تعجب و تحلیل سایت ورزشی کرواسی از وضعیت محرمانه رخ می دهد. این رسانه، محرمی را به دلیل کمتر بازی در فصل گذشته، پسری گمشده در دینامو خواند که اکنون در این تیم جای خود را پیدا کرده است. این رسانه نوشت: وقتی دیدیم صادق محرمی 26 ساله، ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی قهرمان کرواسی برای دیدار روز شنبه با هایدوک در سوپرجام حضور دارد، چشمانمان را خسته کردیم.

صبر کن؛ چرا استفان ریستوفسکی کاپیتان تیم ملی مقدونیه در تمرین حضور ندارد؟ بازیکنی که فصل گذشته جزء لاینفک تیم اصلی بود و بدون او نمی شد ترکیب اصلی آبی ها را تصور کرد؟ ریستوفسکی فصل گذشته 30 بازی برای دینامو در لیگ کرواسی، 7 بازی در لیگ اروپا و 6 بازی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی چند روز پیش در دیدار سوپرجام به مصاف هایدوک رفت و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و قهرمان شد. صادق محرمی نیز 90 دقیقه در ترکیب اصلی دینامو حضور داشت. ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب که فصل گذشته 10 بار در لیگ برتر کرواسی به میدان رفت و دو پاس گل داد، پس از کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ، با پیروزی تیمش مقابل هادوک، سوپرجام را بالای سر برد.