لیائو: بدون زلاتان نمی توانستم موفق شوم

لیائو در تابستان 2019 با قراردادی 30 میلیون یورویی از لیل فرانسوی به میلان پیوست. در حالی که کمتر از دو سال از قرارداد او باقی مانده است، روسونری در تلاش است تا او را متقاعد به تمدید کند.

در میلان پیراهنی را می پوشید که اسطوره های بزرگ می پوشند و وظیفه شما کسب جام است. در آن روزهای سخت، افرادی که به من کمک کردند خانواده ام، مربی پیولی و ایبرا بودند. زلاتان ابراهیموویچ را حتی یک لحظه ترک نمی کنم. بدون او من نمی توانستم اینجا بیایم. زلاتان یک الگوی بزرگ است. او به من آموخت که حتی در خارج از زمین فوتبال هم متمرکز باشم و اگر چیزی نمی دانم از پرسیدن نترسم. ما همچنان هر زمان که فرصت کنیم صحبت می کنیم. مثل دو دوست، مثل دو همکار حرفه ای.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844822
30 سپتامبر 1401 @ 23:04
1

0نقطه نظر

رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان می گوید روزهای سختی را در سال های ابتدایی حضورش در این تیم سپری کرده و به کمک زلاتان ابراهیموویچ نیاز دارد.

لیائو: بدون زلاتان نمی توانستم موفق شوم

اما لیائو می گوید از زمان ورودش به میلان همیشه شرایطی مثل امروز نداشته است و به خصوص در دو سال ابتدایی حضورش در این تیم با شرایط سختی روبرو بوده است. لیائو می گوید که در شرایط سخت بیشترین کمک را از زلاتان ابراهیموویچ دریافت کرده و موفقیتش در میلان را مدیون اوست.

لیائو امروز در مصاحبه ای در مورد دوران حضورش در میلان گفت: “دو سال اول اقامتم در ایتالیا بسیار سخت بود. من از فوتبال فرانسه آمده ام. در لیگ فرانسه رویدادهای فوتبال بسیار کوچکتر از ایتالیا است و زندگی بسیار زیاد است. متفاوت وقتی وارد میلان می‌شوی وقتی به میلان می‌رسی می‌فهمی که هیچ‌کس به چیزی جز موفقیت راضی نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان بدون شک بزرگترین ستاره این روزهای این تیم و امید اصلی روسونری برای دفاع از عنوان قهرمانی سری آ است.