لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!



کم نیستند هواداران استقلال که هنوز مهرداد محمدی را پرسپولیسی می خوانند! بازیکنی که در راه آهن در کنار برادر دوقلویش حاضر شد و به صراحت در تلویزیون و برنامه 90 اعلام کرد که از ابتدا طرفدار پرسپولیس بوده و نقش یک لیدر در اسکله سرخ ها را بازی کرده است!

مهرداد بر خلاف برادر دوقلویش میلاد، بعداً به دلیل پست بازی لژیونر شد و کمتر در سطح ملی بازی کرد، اما در هر تیمی که بازی می کرد، همیشه مفید و مثمر ثمر بود. او در ابتدای این فصل به استقلال پیوست و با وجود همه موانع، موثرترین بازیکن تیم مدیریتی و عصای نکونام لقب گرفت.

مهرداد محمدی پیش از این دیدار 6 گل به ثمر رسانده بود و 3 گل نیز به ثمر رسانده بود تا بالاتر از بلانکو و کارآمدترین بازیکن آبی ها، بهترین گلزن تیمش باشد. او در این فصل دو گل زده اما در دیدار بزرگ مقابل تراکتورهام، محمدی بهترین بازیکن تیمش بود.

محمدی در نیمه اول بزرگترین موقعیت بازی را ایجاد کرد اما در تک به تک با پورحمیدی مغلوب شد تا دروازه میزبان بسته بماند. مهرداد در ابتدای نیمه دوم در خط دفاعی تراکتورسازی مزاحم دائمی بود و در چند نوبت در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما بیشتر تنها بود و این موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

در دقیقه 70 مهرداد پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. این صحنه مهمترین موقعیت گل استقلال و جدی ترین صحنه بازی تا آن لحظه بود اما بعدها موقعیت حسین زاده این موقعیت را از مهرداد و فرصت او گرفت!

در نهایت مهرداد محمدی با وجود تعویض، موثرترین مهره استقلال در زمین بود.

بیشتر بخوانید: هفته آلرژی به هفته برابر تبدیل شد; 10 بازنده در 8 مسابقه!



سرویس داخلی اخبار فوتبال