لیساندرو مارتینز: تئاتر رویاها شگفت انگیز بود

لیساندرو گران ترین خرید تابستانی شیاطین سرخ تا به امروز است. او در پیامی توئیتری ضمن تشکر از هواداران گفت بازی در شلوغ اولدترافورد تجربه شگفت انگیزی برای او بود. او در این توییت نوشت: برای اولین بار در تئاتر رویاهای شگفت انگیز اجرا کردم، سعی می کنم خودم را آماده کنم، از استقبال گرم شما متشکرم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارتینز پس از بازی از استقبال گرم هواداران یونایتد در بازی اول تشکر کرد و گفت که از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است.

به نظر می رسد که مارتینز تنها چند روز پس از پیوستن به یونایتد، خیلی سریع خود را با شرایط جدید وفق می دهد. عملکرد او در بازی دیشب مقابل رایو وایکانو به قدری خوب بود که اریک تنهاخ در پایان بازی به مدافع آرژانتینی تبریک گفت. باید دید آیا تنهاچ مارتینز را به عنوان جانشین برای اولین بازی یونایتد در لیگ برتر مقابل برایتون به میدان خواهد فرستاد یا خیر.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتین چند روز پیش از آژاکس به منچستریونایتد رفت. او دیروز اولین بازی رسمی خود را برای شیاطین سرخ در دیداری دوستانه مقابل رایو وایکانو که در اولدترافورد برگزار شد انجام داد.

مدافع ملی پوش آرژانتینی در تساوی 1-1 یونایتد مقابل رایو وایکانو عملکرد بسیار خوبی داشت. او به دستور اریک تنهاچ از ابتدای مسابقه در کنار رافائل واران در دفاع میانی به میدان فرستاده شد.

لیساندرو مارتینز، مدافع جدید منچستریونایتد از استقبال گرم هوادارانش در اولین بازی رسمی خود برای شیاطین سرخ تشکر کرد.


سرویس خبر شماره: 1836347
آگوست 10, 1401 @ 9:55 ب.ظ
7.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر