لیساندرو: یونایتد دوباره به یک تیم ترسناک تبدیل شده است

لیساندرو مارتینز، مدافع جدید آرژانتینی منچستریونایتد می گوید شیاطین سرخ با روحیه ای جنگنده به میدان می آیند و بار دیگر به تیمی تبدیل شده اند که حریفان از آنها می ترسند.

لیساندرو: یونایتد دوباره به یک تیم ترسناک تبدیل شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه منچستریونایتد در اولین بازی های فصل عملکرد خوبی نداشت، شاگردان اریک تنهاچ توانستند ورق را برگردانند و در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشند. این یک بار دیگر این احساس را در رختکن تیم ایجاد کرده است که یونایتد می تواند حریفان را به ویژه در بازی های خانگی خود تکان دهد.

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی که در تابستان از آژاکس به یونایتد نقل مکان کرد، در مصاحبه ای این ادعا را مطرح کرد و گفت که تفاوت عمده با شیاطین سرخ در این فصل این است که بازیکنان با روحیه جنگندگی بازی می کنند.


سرویس خبر شماره: 1844804
30 سپتامبر 1401 ساعت 20:40
10.8K |

5نقطه نظر

مارتینز به ویژه بردهای متوالی تیمش مقابل لیورپول و آرسنال را برجسته کرد و گفت که این دو بازی نشان داد که رقبا یک بار دیگر از سفر به اولدترافورد می ترسند.

سپس در بازی مقابل لیورپول فوق العاده بودیم و به همین روند ادامه دادیم. اکنون می بینید که تیم برای مبارزه در هر بازی آماده است. این منچستریونایتد است، اینطور نیست؟ وقتی تیم های دیگر به استادیوم ما می آیند باید بترسند. بله، ما از این شرایط بسیار راضی هستیم. مقابل آرسنال و لیورپول آنقدر خوب بودیم که هنوز هم طعم خوب آن دو بازی را حس می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدافع آرژانتینی که به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست یونایتد انتخاب شد، در این مصاحبه گفت: ما در شروع فصل خوب نبودیم و عملکردمان آنطور که می خواستیم نبود. اما بعد از بازی مقابل برنتفورد، ما مسیرمان را تغییر دادیم و ذهنیت و روحیه بازیکنان تغییر کرد، شرایط را تغییر داد.