لیست استقلال برای فصل آینده مشخص شد



در حالی که این باشگاه در ابتدای فصل اعلام کرد به دلیل عدم توانایی در جذب بازیکنان موثر از کادر فنی در رده چهاردهم حمایت می کند، حالا استقلال به همراه جواد نکونام در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و مقام اول را به خود اختصاص داده است. شانس بردن جام قهرمانی

نکونام که در این فصل بارها به تمجید از تیمش پرداخته است، در پایان بازی با فولاد گفت: او می خواهد بازیکنان فعلی اش و کسانی که قراردادشان به پایان رسیده است با باشگاه تمدید کنند. البته به شرطی که نخواهند اردوی تیم را ترک کنند.

وی گفت: باشگاه از سال قبل به بازیکنان بدهی دارد، منتظر هستیم تا این مبلغ واریز شود تا بازیکنانی که قصد تسویه حساب را دارند در مورد تمدید قرارداد صحبت کنند. همه بازیکنانی که در تیم ما حضور دارند قطعا به دلیل مردانگی در تیم خواهند ماند، مگر اینکه بازیکنی بخواهد برود.

باشگاه استقلال با حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده می تواند بازیکن جدیدی دیگر به خدمت بگیرد. همچنین مصدومیت بازیکنانی مانند مهدی مهدی پور و کوین یاماگا به آبی ها فرصت جذب بازیکنان جدید را می دهد. از طرفی شاید یکی دو بازیکن استقلال به فکر جدایی باشند.

بیشتر بخوانید: استقلال – فولاد; 8 بازیکنی که در لیست نبودند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال