لیست خروج و سرنوشت غم انگیز ستاره استقلال/ ساپینتو هم از کنار این بازیکن موثر گذشت.

در کل بدون توجه به این شایعه، ماجرای مطهری واقعا عجیب است. به نظر می رسد او بازیکنی کارآمد است که تقریباً هر بار که به زمین می آید کارش را انجام می دهد و سابقه گلزنی بدی ندارد، اما به نظر می رسد همیشه نادیده گرفته می شود. زمانی که علیرضا منصوریان در استقلال بود او را از نفت به این تیم نیاورد. بعدها که ارسلان آبی پوش می شد، در زمان فرهاد مجیدی اغلب روی نیمکت می نشست و از او به عنوان «ذخیره طلایی» یاد می شد. حالا استقلال بدون توجه به حضور این بازیکن تا حد امکان مهاجم خریده است و حتی شایعه کناره گیری او نیز به گوش می رسد. آیا واقعا مطهری بازیکن ضعیفی است؟ عجیب است که حتی 3 بار گلزنی در داربی تهران تغییر خاصی در شرایط او ایجاد نکرد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یکی از موضوعات رایج این روزهای فوتبال ایران، ترافیک عجیب و احتمالا بی سابقه استقلال در خط حمله است. شرایط بسیار عجیبی در این تیم رخ داد که انگار باشگاه تشنه جذب بازیکن برای خط حمله بود و اصلا به استفاده از این قسمت ها فکر نمی کرد. با پیوستن مهدی قائدی و محمد محبی تقریباً همزمان به استقلال، تعداد مهاجمان این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.

قبل از این دو نفر استقلال بازیکنانی چون کوین یاماگا، ارسلان مطهری، سجاد شهبازادا، آرمان رمضانی، کاوه رضایی، پیمان بابایی و … را در اختیار داشت. در خط جلو، و البته برخی از این بازیکنان می توانند به عنوان وینگر یا پشت مهاجم بازی کنند. انجام دهید، اما واقعیت این است که ترافیک در این منطقه تفاوتی ایجاد نمی کند.
بدتر از آن اینکه حالا که لیست بزرگسالان استقلال پر شده و آن تیم برای استقبال از سیاوش یزدانی از خدمت برگشته است، باید نام یک بازیکن را خط بزنند. اینکه چه کسی بازیکن حذف شده می شود صحبت می شود اما عمدتا به آرمان رمضانی یا امیرارسلان مطهری اشاره می شود.