لیست مصدومان یوونتوس افزایش می یابد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید در خانه ساسولو را برد، اما شرایط مکس آلگری برای حضور تیمش در این دیدار آسان نیست. انتظار می رفت خوان کوادرادو در ترکیب یوونتوس برای این بازی حضور داشته باشد اما این بازیکن حتی تیمش را در این سفر همراهی نخواهد کرد. وینگر کلمبیایی در تمرین امروز یوونتوس دچار مشکل عضلانی جزئی شد و مکس آلگری نیز تمایلی به گرفتن موقعیت برای این بازیکن ارزشمند نداشت.


سرویس خبر شماره: 1821265 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 23:52 |
5,445 امتیاز خبر|

0نظرات

غیبت کوادرادو مقابل ساسولو؛

فردا صبح تست هایی برای ارزیابی مدت غیبت خوان کوادرادو در زمین انجام می شود. او به لیست بلندبالای غایبان یوونتوس از جمله فدریکو چیهوزا، آرتور ملو، مانوئل لوکاتلی، کایو خورخه، وستون مک کین و مارلی آکه اضافه شده است. یعنی در این بازی فقط سه هافبک در اختیار مکس الگری است و البته با وجود اینکه دانیلو در چند بازی اخیر بازی کرده و می تواند در خط هافبک هم بازی کند.

دو بازیکن از تیم جوانان به نام های فابیو میرتی و امانوئل زولی به لیست یوونتوس برای این بازی اضافه شدند. بیانکونری ها تا چند هفته دیگر در مهمترین بازی فصل در فینال کوپا ایتالیا به مصاف اینتر می روند و مکس الگری امیدوار است خوان کوادرادو و سایر مصدومان این تیم در این بازی حساس باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی یوونتوس بازی مقابل ساسولو را از دست داد.