لیست 26 بازیکن انگلیس برای جام جهانی

* مهاجمان

بزرگترین مسئله برای ساوتگیت ایجاد ساختار و اعتماد در تیم انگلیس است. آنها در 6 بازی اخیر خود بدون برد بوده اند و در ماه های اخیر از لیگ ملت های یوفا سقوط کرده اند. با این اوصاف، تساوی 3-3 مقابل آلمان در بازی قبلی نشان داد که این تیم جوان هیجان‌انگیز هنوز هم می‌تواند در صورت نیاز به وظیفه خود عمل کند.

جردن پیکفورد، نیک پوپ، آرون رمزدیل

* دروازه بان ها

او گزینه های هجومی زیادی دارد اما فرم رحیم استرلینگ نگران کننده است و بوکایو ساکا، میسون مونت و فیل فودن برای شروع پشت سر هری کین در حمله با مشکل مواجه خواهند شد.

در دروازه، یکی از دین هندرسون، نیک پوپ و آرون رمزدیل از دست خواهد رفت زیرا جردن پیکفورد دروازه بان اصلی بی چون و چرای انگلیس است. از نظر مصدومیت، کالوین فیلیپس و کایل واکر برای رسیدن به قطر با مشکل مواجه هستند.

هری کین، رحیم استرلینگ، تامی آبراهام، جرود بوون، بوکایو ساکا، فیل فودن، ایوان تونی



مجله اخبار فوتبال خارجی

دکلن رایس، جردن هندرسون، جود بلینگهام، میسون مانت، جک گریلیش، جیمز وارد پروس، کالوین فیلیپس

بن وایت، کایل واکر، کایران تریپیر، جان استونز، اریک دایر، هری مگوایر، کانر کودی، لوک شاو، بن چیلول

بازیکنانی مانند کانر گالاگر، جیمز وارد پروس، مارک جیوهی، تامی آبراهام و جارود بوون همگی تلاش خواهند کرد و امیدوارند که فرصت‌های کافی برای حضور در تیم انگلیس داشته باشند. ایوان تونی، بن وایت و فیکایو توموری نیز امیدوارند که فرم عالی باشگاهی آنها بتواند در لیست حضور داشته باشند.

* کدام بازیکنان مرزی هستند؟


سرویس خبر شماره: 1851913
14 نوامبر 1401 ساعت 11:05 |
6.8K |

1نقطه نظر

NBC Sports حدس زد؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با نزدیک شدن به جام جهانی و زمان اعلام لیست نهایی تیم های حاضر در قطر، گمانه زنی ها برای پیش بینی لیست 26 تیمی افزایش یافته و اکنون سایت معروف NBC در یک … مقاله، لیست احتمالی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی 2022 قطر منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید؛

سایت معروف NBC لیست نهایی انگلیس رقبای ایران در جام جهانی را پیش بینی کرده است.

لیست 26 بازیکن انگلیس برای جام جهانی

در نهایت لیست 26 بازیکن انگلیسی به این صورت خواهد بود.

* هافبک ها

یک گروه اصلی 18 تا 20 بازیکن در این تیم انگلیس وجود دارد که مطمئناً به قطر سفر خواهند کرد. سپس فاصله زیادی بین گروه بزرگی که برای شش تا هشت مکان آخر می جنگند وجود ندارد. ترنت الکساندر-آرنولد بزرگترین علامت سوال است زیرا ساوتگیت یک دفاع راست دفاعی تر را ترجیح می دهد، حتی با بازی در ترکیب 3-4-3 که ستاره لیورپول هنوز از زمین خارج نشده است.

* مشکلات بزرگ گرت ساوتگیت چیست؟

از نظر دفاعی مشکلات بزرگی برای ساوتگیت وجود دارد، هری مگوایر از فرم خارج شده و او، کایل واکر و ریس جیمز در هفته های اخیر مصدومیت خود را از دست داده اند.

* مدافعان